رضا شاهرودی در گفت و گو با پانا:

استقلال روند رو به رشد دارد/ شرایط می گوید پرسپولیس برنده دربی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم برنده دربی پرسپولیس است چرا که تجربه برانکو از شفر بیشتر است.

کد مطلب: ۶۷۶۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: دربی دیداری است که برای هواداران هر دو تیم اهمیت فوق العاده ای دارد، این بازی تنها سه امتیاز دارد اما از نظر روحی و روانی برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: پرسپولیس می تواند با پیروزی در این بازی به صدر جدول برگردد و استقلال هم با وجود سرمربی جدید صاحب تفکر جدید شده و روند رو به رشدی در پیش گرفته و فکر می کنم تمام تلاشش را به کار بگیرد تا برنده بازی شود، چرا که پیروزی این تیم در این بازی تاثیری مثبتی در دیدارهای آینده این تیم خواهد داشت.

شاهرودی در پایان درباره نتیجه دربی 85 گفت: با این شرایطی که می بینیم من فکر می کنم زور پرسپولیس بیشتر از استقلال است و تجربه برانکو به شفر می چربد؛ که او سال هاست مربی دربی بوده و با این اوصاف بهتر وضعیت بازی و تیم ها را میشناسد. اما تیم ما در جام حذفی مقابل نفت تهران بسیار خوب کار کرد و همه این ها نشان می دهد پرسپولیس بالاتر از استقلال است و برنده دربی خواهد بود، البته که من نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم به هرحال ذات فوتبال غیرقابل پیش بینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار