نماینده ولی فقیه دراستان اردبیل:

تشخص علمی دانشگاه آزاد باید محفوظ بماند

امام جمعه اردبیل گفت: نباید اجازه دهیم تشخص علمی دانشگاه آزاد خدشه‌دار شود.

کد مطلب: ۶۷۶۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم تشخص علمی دانشگاه آزاد خدشه‌دار شود و باید ببینیم مردم به چه چشمی به دانشگاه آزاد نگاه می‌کنند که این مسأله بسیار مهم و تأثیرگذار است .

وی افزود: دانشگاه آزاد نقش بسیار مهمی در عرصه علمی کشور ایفا کرده است و باید این مسائل گفته شود و ما باید دانشگاه آزاد را به جهتی سوق دهیم که از لحاظ علمی در سطح دنیا زبان‌زد عام و خاص باشد .

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: شرایط آینده دنیا به سمتی می‌رود که افرادی که بر مغزها، نوابغ و دانش‌های برتر در دنیا تسلط دارند معادلات را برهم خواهند زد .

عاملی تاکید کرد: از حیث رشد علمی انتظارات ویژه‌ای از دانشگاه‌هایمان وجود دارد؛ زیرا چینش ملت‌ها در دنیا از لحاظ سطح علمی آنها انجام می‌گیرد و ما باید به این مهم بیشتر توجه کنیم .

وی عنوان کرد: سرمایه‌های بسیاری در دانشگاه آزاد وجود دارد که اساتید و دانشجویان عالم بخشی از آن است و باید کاری کنیم تا غرور دانشجویان دانشگاه آزاد در سطح ملی حفظ شود .

نماینده ولی فقیه در استان گفت:باید تدبیر ویژه‌ای اندیشیده شود تا مشکلات مالی بنیه علمی این مجموعه را تحت تأثیر قرار ندهد .

امام جمعه اردبیل با تاکید به لفظ اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی یادآورشد: ضروری است این لفظ باید برای تقویت بنیه فرهنگی کشور و احساس جمعی مورد توجه قرار گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار