توزیع 1600 بسته به مدارس شبانه روزی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : این بسته ها شامل نوشت افزار و لوازم التحریر،پوشاک و لوازم بهداشتی است که بین 48 دانش آموز مدرسه شبانه روزی و دانش آموزان عشایری کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد .

کد مطلب: ۶۷۵۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

هادی زارع پوردر آیین توزیع این اقلام در آموزشگاه عشایری فاطمه زهرا سرآب تاوه گفت : در مدارس شبانه روزی 6 هزار و 500 دانش آموز تحصیل میکنندکه بسته فرهنگی بهداشتی بین آنها توزیع می شود.

وی گفت مدارس شبانه روزی عشایری مربوط به دوره متوسطه هستند که باتوجه به پراگندگی مناطق امکان تحصیل رابرای دانش آموزان فراهم می کند

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد: توزیع اقلام از سوی این بانک و با هدف کمک به تحصیل دانش آموزان عشایری و روستایی انجام می شود .

مرتضی اکبری تصریح کرد: 33 هزار بسته فرهنگی و بهداشتی از سوی این بانک به دانش آموزان 10 استان کشور اهدا می شود که 1600 بسته سهمیه کهگیلویه و بویراحمد است و به تعدادی از معلمان برگزیده تسهیلات قرض الحسنه 30 میلیون ریال اهدا می شود .

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد گفت : 3 هزار و 600 دانش آموز عشایری در 165 آموزشگاه در استان تحصیل می کنند .

اسماعیل رضایی نیک اظهار کرد : این اقدام بین دانش آموزان 2 خوابگاه شبانه روزی عشایری و مدارس پراکنده عشایری توزیع می شود .

مجیدی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران یادآور شد: خدمات بانک در کشور واستان در راستای اقتصاد مقاومتی - بیانات مقام معظم رهبری - حمایت از تولید واشتغال-تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد وبهزیستی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار