همکاران نخبه جوان شناسایی می‌شوند

مشاور امور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: به منظور تربیت نیروهای متخصص و توانا و زمینه سازی برای پرورش مدیران آینده ، نیروهای جوان فرهنگی شناسایی می شوند.

کد مطلب: ۶۷۵۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

زهرا قلی پور با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان گفت: در راستای بهره گیری از نیروهای مستعد جوانان در پُست های مدیریتی و رویکرد دولت تدبیر و امید ، طرح ها و برنامه های متعددی در دستور کار قرار گرفته که با همراهی و مساعدت مدیران می توانیم از تمام قابلیت های فرهنگیان در عرصه های مختلف بهره مند شوند.

وی بیان کرد: لزوم به کارگیری مشاور جوان توسط روسای ادارات آموزش و پرورش ، همکاری و تعامل با سازمان های مختلف در جهت هم افزایی و استفاده از تجارب دیگر دستگاهها ، شناسایی جوانان برگزیده المپیادها، مخترعان و مبتکران فرهنگی جوان و حمایت های مادی و معنوی از آنان ، برگزاری اردوهای علمی و فرهنگی ... بخشی از برنامه های امور جوانان اداره کل آموزش و پرورش گیلان است.

قلی پور در پایان ، با اشاره به نقش جوانان در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، تأکید کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین 8 سال دفاع مقدس جوانان حضور تعیین کننده ای داشتند و اکنون هم در عرصه های علمی، مدیریتی ، اشتغال و سازندگی می توانند مأموریت تاریخی خود را ایفا کنند و این مهم نیازمند باور همگان به توانایی های نسل جوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار