جشنواره آكادمي هاي تخصصي ورزشي در ارومیه برگزار شد

جشنواره آكادمي هاي تخصصي ورزشي به مناسبت گراميداشت هفته تربيت بدني با حضور معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، جشنواره آكادمي هاي تخصصي ورزشي به مناسبت گراميداشت هفته تربيت بدني با حضور معاون تربيت و بدني و سلامت آموزش و پرورش استان، دانش آموزان و استعدادهاي برتر رشته ها و و اولياي دانش آموزان در سال شهید بهشتی ارومیه برگزار شد.

ولی حسینی در این جشنواره اظهار داشت: تضمين زيرساخت هاي ورزش همگاني و قهرماني را در مجموعه تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش پيگيري مي كنيم.

وی اضافه کرد: در جهان امروز اگر آموزش و پرورش را به عنوان زيربناي نرم افزاري و سخت افزاري كشور،جدي نگيريم در آينده دچار مشكلات عديده اي خواهيم بود.

حسینی با بیان این مطلب که آكادمي هاي ورزشي را در بطن آموزش و پرورش برنامه ريزي و راه اندازي كرده ايم، گفت: امروز آكادمي هاي تخصصي رشته هاي مختلف را در سطح استان افتتاح خواهيم كرد.

حضور معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش آذربايجان غربي در ٧ رشته ورزشي داراي آكادمي هاي فعال است و برنامه ريزي هاي لازم نيز براي ايجاد آكادمي در رشته هاي ديگر و انجام استعداديابي و پرورش استعدادهاي اين رشته ها انجام پذيرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار