وزير كشور:

جا به جایی در مدیریت استان ها با هدف شتاب بخشی به امور است

وزير كشور گفت: جا به جایی در مدیریت ارشد استان ها با هدف انتقال تجارب و ایده ها و شتاب بخشی به امور است و تکیه بر خرد جمعی در تصمیم سازی های کلان و مهم استانی مهمترین سرمایه هر استان است.

کد مطلب: ۶۷۴۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تكريم از استاندار سابق و معارفه استاندار جديد استان مرکزی افزود: تغییرات جدید در حوزه مدیریت ارشد اجرایی استان مرکزی با حساسیت و دقت صورت گرفته و گزینه منتخب از نظر وزارت کشور و ریاست جمهوری برای پیشبرد اهداف دولت و مسایل استانی مناسب است .

وي ادامه داد: حلقه مدیریتی در رده استانداران از سرمایه های کشور هستند که با توجه به درایت، تجارب و ویژگی های هر یک در قرار گرفتن بر سکان راهبری استان ها منشاء اثر و توسعه می باشند.

وزير كشور اظهار داشت: استان مرکزی توانست با همه معضلات آثار ارزنده ای را در کارنامه خود ثبت کند و اثربخشی تصمیمات و اقدامات در راستای آبادانی و توسعه مثبت بوده است .

رحماني فضلي بیان كرد: مدیریت 4 سال گذشته استان مرکزی به بهترین شکل در بین مدیران اجرایی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، نمایندگان مجلس و سایر ارکان تصمیم ساز محقق شده و ارائه راهکارها، ایده های مناسب و بهنگام در حل مشکلات گره گشا و اثربخش بوده است .

وي ابراز داشت: امید می رود روند رو به توسعه استان مركزي در 4 سال آینده شاخص های درخشانی داشته باشد و با بهره گیری از نظرات و ظرفیت های مختلف کشور شرایط بهتری برای این خطه و مردم آن رقم بخورد.

در اين مراسم سیدعلی آقازاده به عنوان استاندار جديد مرکزی معرفی و از خدمات محمود زمانی قمی استاندار سابق این استان تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار