معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

آموزش و پرورش علاوه بر سواد دانشي از سواد حركتي و ورزشی غافل نشده است

معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش آذربايجان غربي گفت: آموزش و پرورش علاوه بر سواد دانشي از سواد حركتي هم غافل نشده و برنامه ريزي هاي لازم را برای این مهم انجام داده است.

کد مطلب: ۶۷۴۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، ولی حسینی معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش آذربايجان غربي در آيين افتتاحيه چهارمين دوره المپياد درون مدرسه اي اظهار داشت: المپياد درون مدرسه اي نمود بارز اين مهم است كه چهارمين دوره اين المپياد از امروز رسما فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

وی گفت: امروز آموزش و پرورش علاوه بر مسائل آموزشي و پرورشي دانش آموزان پيگير مسائل و موضوعات حركتي دانش آموزان نيز است.

حسینی ادامه داد: توسعه انرژي و نشاط در بين دانش آموزان را در المپياد ورزشي درون مدرسه اي راهبري و برنامه ريزي مي كنيم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ايجاد شور و نشاط و سلامتي توسط مربيان تربيت بدني در بين دانش آموزان از اهداف برگزاري اين المپياد می باشد.

وی افزود: امروز متوليان آموزشي در مدارس را هم براي امورات ورزشي و حركتي بسيج كرده ايم.

حسینی اظهار کرد: المپياد ورزشي سال گذشته در بيش از ١٠٠ هزار مدرسه كشور و با شركت بيش از ٤ و نيم ميليون دانش آموز برگزار شد كه با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته امسال شركت كنندگان در اين المپياد افزايش نيز خواهد يافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: ساعت درس تربيت بدني كفاف فعاليت هاي ورزشي و حوزه سلامتي دانش آموزان را نميكند كه بر همين اساس المپياد هاي درون مدرسه اي، مدرسه قهرمان،حياط پويا و برنامه هاي مكمل ديگر را در حال اجرا هستيم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار