گزارش پانا از جلسه شورای شهر تهران؛

هشدار درباره دستورالعمل‌های مبهم شهرداری/ عذرخواهی هاشمی از رسانه‌ها

رئیس شورای شهر تهران از اصحاب رسانه به دلیل سوءتفاهمی که هفته گذشته ایجاد شده بود، عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۶۷۲۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، محسن هاشمی‌رفسنجانی در ابتدای جلسه صبح امروز شورای شهر تهران با اشاره به اتفاق هفته گذشته مبنی بر اینکه با رسانه‌ها صحبت نکرد، گفت: متاسفانه سوءتفاهمی در این خصوص ایجاد شده و برخی از رسانه‌ها از کلمه قهر استفاده کردند که به دلیل سوءتفاهم هفته گذشته، عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: اعضای شورا در خدمت اصحاب رسانه هستند و علاقه‌مندند که اعتماد مردم به رسانه ملی روز به روز افزایش یابد، اما خواهشمندم صداوسیما به مانند 14 سال گذشته با رویکرد مثبت به مسائل مردم بپردازد و حق پاسخگویی مسوولان را در نظر بگیرد و این فرصت را در اختیار مدیریت جدید شهری نیز قرار دهد.

همچنین افشین حبیب‌زاده رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نیز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران گفت: در سال 84 شورای شهر مصوبه‌ای مبنی بر الزام شهرداری تهران بر تهیه و اجرای دستورالعمل ارائه خدمات فرهنگی ، اجتماعی، رفاهی و... به کارکنان شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه داشته اما اطلاعات درستی درخصوص متن دستورالعمل و عملکرد 12 ساله در اختیار نیست.

به گفته حبیب زاده، موضوع واگذاری املاک به صورت زمین، واحد مسکونی و... به برخی اشخاص و تعاونی‌ها که در دوره گذشته مساله‌آفرین شد، در قالب اینگونه دستورالعمل‌ها بود که باید مراقبت بیشتری از این دستورالعمل‌ها شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران افزود: کمیسیون ما طرحی را نیز برای بازنگری در این گونه دستورالعمل‌ها آماده کرده است که در صورت لزوم ارائه می‌کند. متاسفانه شاهد هستیم برخی رسانه‌ها تذکرات اعضا را منعکس نمی‌کنند و تنها به تشریح مصوبات می‌پردازند و به اشتباه تصویب مصوبات را وظیفه شورا می‌دانند، در حالی که شورا وظیفه نظارتی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار