معاون آموزش و پرورش استان خبر داد:

تغییر اتوماسیون اداری تحت وب آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از اول آبان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تغییر اتوماسیون اداری تحت وب آموزش وپرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۲۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، بهروز اصغری اردلانی صبح امروز در کارگاه آموزشی سیستم جدید اتوماسیون اداری گفت: این کارگاه دو روزه از 16 تا 17 مهرماه برای 500 نفر از کارکنان ستادی اداره کل، کارشناسان فناوری اطلاعات و متصدیان دبیرخانه و بایگانی نواحی ومناطق استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: سیستم جدید اتوماسیون با همکاری کارشناسان فناوری در ناحیه و منطقه از تاریخ 18 تا 25 مهرماه به صورت آزمایشی فعال می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه از شروع اتوماسیون جدید اداری تحت وب آموزش وپرورش استان از اول آبان ماه به صورت رسمی خبر داد و افزود: تا این تاریخ کلیه مدیران، معاونین و معلمان مدارس بایستی کاربری، رمز عبور خود را از متصدی دبیرخانه دریافت و نحوه کار با این اتوماسیون را آموزش ببینند.

اصغری در ادامه ایجاد کارتابل اختصاصی برای همه فرهنگیان شاغل را مهم ترین مزیت این اتوماسیون دانست و اظهار کرد: فراهم کردن امکان مشاهده کلیه احکام، ابلاغ ها، فیش های حقوقی، مکاتبات اداری جهت آسایش همکاران و همچنین کاهش تردد معلمان به ادارات آموزش وپرورش را از دیگر مزایای اتوماسیون تحت وب جدید دانست.

وی ایجاد کارتابل جدید برای کلیه مدارس دولتی و غیردولتی آذربایجانشرقی را ازامکانات این اتوماسیون برشمرد و افزود: امکان واگذاری کد رهگیری برای نامه های وارده به ارباب رجوع جهت پیگیری نامه از داخل منزل بدون مراجعه به اداره توسط این اتوماسیون امکان پذیر است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطر نشان ساخت: این اتوماسیون صندوق پیشنهادات و انتقادات واقعی را برای فرهنگیان فراهم آورده و همچنین مشاهده آنلاین چرخه نامه توسط ارباب رجوع را امکان پذیر کرده است.

اصغری در پایان با بیان اینکه در این اتوماسیون نامه ها براساس کلمات متن و موضوع قابلیت جستجو را دارند، تصریح کرد: ارسال بخشنامه های ویژه دوره های تحصیلی به کارتابل معلمان در این اتوماسیون جدید امکان پذیر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار