فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

دفاع مقدس مملو از درس و عبرت است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هشت سال دفاع مقدس مملو از درس و عبرت است.

کد مطلب: ۶۶۹۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،سردار جلیل بابازاده قانع در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: هشت سال جنگ به ایران تحمیل شد و ما قربانی نقشه ها و اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شدیم .
وی با بیان اینکه ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس تنها بود اظهار کرد: در این جنگ هر دو ابرقدرت شرق و غرب پشت سر عراق ایستادند .
بابازاده قانع ادامه داد: در جنگ ایران و عراق، تمامی کشورها ایران را تحریم کرده و از فروش سلاح و تجهیزات نظامی به ایران خودداری کردند در حالی که در این مدت تجهیزات عراق سه بار نوسازی شد .
وی با بیان اینکه بچه های ما در دفاع مقدس هیچوقت به فکر تسلیم و سازش نشدند، افزود: در این جنگ با حداقل امکانات و با تکیه بر ایمان توانستیم از کشور و انقلاب اسلامی محافظت کنیم .
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با اشاره به اینکه در جنگ و ایران، مردم مظلوم واقع شدند، تصریح کرد: ما امانتدار نظام و انقلاب و مردم هستیم و تجهیزات نظامی را برای دفاع از وطن و مردم می خواهیم .
گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیزگفت: این دانشگاه در سال 95 مقام دوم کشور و در سال 94 مقام اول کشور را در کاروان راهیان نور به دست آورده است .
وی با بیان اینکه دوستداران نظام و انقلاب با ایثارگری و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع کردند، اضافه کرد: باید همیشه و در همه حال قدردان شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها باشیم .
او گفت: باید در تمام لحظات و کارهایمان به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا و ایثارگران نباشیم چرا که ما مدیون آنها هستیم .
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای سختی است که در آن سربازان کشور کارنامه درخشانی در دفاع از خود به جای گذاشتند .
عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی چند بار در سطح استان و کشور به عنوان پایگاه مقاومت نمونه انتخاب شده است .
وی با اشاره به اینکه امسال 108 برنامه با موضوعات مختلف توسط پایگاه مقاومت دانشگاه انجام شد، افزود: اعضای پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی به صورت فعال در کارگروه های مختلف بسیج حضور دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار