کارگاه آموزشی ورزشی معلمان ورزش استان

همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدیدکارگاه آموزشی ،توجیهی و تحویل البسه و تجهیزات ورزشی معلمان ورزش استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۹۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا وبه نقل از اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، کارگاه آموزشی توجیهی سرگروه هاي آموزشی و معلمان تربیت بدنی ورودي 96 و تحویل مرحله اول البسه و تجهیزات ورزشی معلمان تربیت بدنی استان با حضور بهشتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه قوانلو رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی به تشریح برنامه ها و فعالیت های حوزه تربیت بدنی پرداختند. قوانلو اجرای صحیح درس تربیت بدنی و فعالیت های مکمل و فوق برنامه که موجب تحقق ساحت زیستی و بدنی می شود را مورد تاکید قرار داد.

فوانلو گفت: از جمله مهمترین فعالیت های در دست اقدام اداره تربیت بدنی کیفیت بخشی درس تربیت بدنی ، برگزاری چهارمین دوره المپیاد ورزش دانش آموزشی، ایمنی سازی فضاها و تجهیزات ورزشی ، اجرای طرح مدرسه قهرمان و... می باشد.

در ادامه جلسه: کارشناسان تربیت بدنی اداره کل و سرگروه درس تربیت بدنی استان فعالیت های پیش بینی شده در قالب جدول کارنمای یک ساله که تدوین شده است را به حاضرین توضیح دادند.

در پایان به به کلیه معلمان حاضر در کارگاه البسه و تجهیزات ورزشی تقدیم شد و برای سایر معلمان تربیت بدنی استان در هفته اول مهرماه تحویل شهرستان ها خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار