هاشمی پور در گفت و گو با پانا خبر داد

برگزاری کلاس های تک نفره برای دانش آموزان مصدوم هرمزگانی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده 19 کلاس تک نفره برای دانش آموزان مصدوم هرمزگانی در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۶۶۷۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

دانش هاشمی پور در گفت‌ و گو با پانا، در خصوص رسیدگی به وضعیت دانش آموزان مصدوم هرمزگانی، اظهار کرد: پیگیر شرایط تحصیل این دانش‌آموزان هستیم، برای ادامه تحصیل دانش آموزان تمهیداتی اندیشیده شده تا بدون مشکل سال تحصیلی را آغاز کنند؛ حتی معلم خصوصی برای تسهیل در روند کاری دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مراحل قانونی دیه در حال اجرا است و مشکلی برای پرداخت آن به خانواده ها وجود ندارد و تاکنون با در نظر گرفتن مبلغ 280 میلیون تومان مبلغ دیه، 19 میلیون تومان مبلغ بیمه حوادث و همچنین 7 میلیون تومان بیمه عمر و حوادث دانش آموزی؛ در مجموع دیه ای که به دانش آموزان جان باخته در سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در داراب استان فارس تعلق می گیرد 306 میلیون تومان می شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: تاکنون هیچکدام از خانواده‌ها اعتراضی نسبت به شرایط پیش آمده نداشته و حتی به ما گفته شده تا اگر کسی به دلیل این حادثه برکنارشده و مقصر نبوده، مجددا دعوت به کار شود.

به گزارش پانا، با توجه به شرایط خاص دانش آموزان مصدوم، ابلاغ معلمان خواهر جهت تدریس در منازل دانش آموزان مذکور صادر شد و جلسات توجیهی با مدیران مدارس، معلمان و اولیاء دانش آموزان نیز برگزار شده است .

به اين منظور؛ امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز از جمله میز و صندلی دبیران، تخته وایت برد، وسایل الکترونیکی و بسته های آموزشی و کتب درسی برای این دانش آموزان تهیه و وسیله نقلیه ویژه ایاب و ذهاب دبیران به منازل دانش آموزان نیز تدارک دیده شده است .

اين دانش آموزان، برابر برنامه هفتگی تنظیم شده از امروز اول مهرماه، همزمان با سایر دانش آموزان، فعالیت آموزشی و پرورشی خود را در اتاق اختصاصی در منزلشان همانند كلاس هاي درس مدارس آغاز کرده‌اند .

لازم به ذكر است؛ به منظور نظارت وکنترل بر فرآیند تدریس و چگونگی ارائه خدمات آموزشی به این عزیزان در روز اول مهر از کلاس های تک نفره بازدید به عمل آمده و توصیه‌ها و راهنمایی های لازم به عوامل مجری در شهرستان های مذکور از جمله شهرستان میناب که بیشترین دانش آموز مصدوم را دارد، ارائه شده است.

گفتني است؛ در شهرستان میناب 15 کلاس تک نفره، در رودان 3 کلاس تک نفره و در حاجی آباد یک کلاس تک نفره با شرایط مذکور تشکیل شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار