پندار توفیقی در گفت و گو با پانا:

مبلغ پیشنهادی به فاتح تریم شایعه است/ با والتر زنگا مذاکره نکرده ایم

معاون ورزشی باشگاه استقلال آخرین شرایط این تیم برای انتخاب سرمربی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۶۷۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط استقلال و علت نتیجه نگرفتن این تیم گفت: متاسفانه برخی مسایل حاشیه ای تیم ما را از نتیجه گرفتن دور کرد وگرنه استقلال قبل از شروع فصل در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و همچنین اردوی خوبی هم در ارمنستان داشتیم اما متاسفانه محرومیت سه بازیکن مقابل صنعت نفت و مسائل حاشیه ای شیرازه تیم را به هم زد.

وی ادامه داد: به هرحال این شرایط برای استقلال به وجود آمده و باید دست به دست هم بدهیم تا این تیم محبوب از بحران خارج شود. فکر می کنم انتخاب یک عضو دیگر هیات مدیره استقلال هم از سوی وزیر ورزش و جوانان شرایط را برای ما بهتر خواهد کرد.

توفیقی همچنین در مورد وضعیت کادرفنی اظهار کرد: در حال حاضر در حال رایزنی و مذاکره هستیم و تا همین چند روز آینده هم وضعیت سرمربی تیم مشخص می شود، با فاتح تریم صحبت هایی انجام شده اما فعلا چیزی مشخص نیست.

وی به شرایط فعلی تیم اشاره کرد و گفت: تصمیم بر آن شده تا قبل از انتخاب سرمربی تیم استقلال، هدایت تیم بر عهده میک در موت قرار بگیرد و او با بازیکنان تمرین کند تا در مورد انتخاب سرمربی به توافق برسیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد رقم پیشنهادی فاتح تریم به باشگاه استقلال عنوان کرد: تمام رقم هایی که مطرح می شود شایعه است و نباید به آن توجه کرد، به هرحال باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی به شرایط و امکاناتش توجه می کند و براساس آنها هم انتخاب می کند، ضمن اینکه مذاکره ای هم با والتر زنگا نشده است و تا همین چند روز آینده تکلیف مشخص خواهد شد.

وی در پایان به بازگشت رحمتی و جباری اشاره کرد و گفت: این دو بازیکن از ستاره های استقلال هستند و برای تیم زحمت زیادی کشیدند قرار بر این شده که این دوبازیکن به تمرینات برگردند و مشکلی هم از این بابت وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار