مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

خانواده‎ های شهدا نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با نثار خون های پاک خود صحنه های ارزشمندی از ایثار و فداکاری را به ارمغان آوردند، گفت: خانواده‎ های شهدا نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

کد مطلب: ۶۶۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
علی کاظمی در گفت‎وگو با خبرنگار پانا در زنجان با بیان اینکه نقش شهدا و ايثارگران در خلق انقلاب اسلامي بسيار مهم و ارزنده است، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به بركت خون شهدا و جانفشاني ايثارگران امروز توانسته در اقتدار كامل باورهاي ارزشي خود را به جهان ديكته كند.
وی با بیان اینکه بنياد شهيد و امور ايثارگران به عنوان نهادي كه در خط مقدم ارائه خدمات به عزيزان جانباز و ایثارگر است همت خود را در جايگاه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز به كار بسته است، افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی برای بزرگداشت این هفته توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اجرا می‎شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح پایش سلامت، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری نمایشگاه عکس و نصب تصاویر شهدای استان زنجان در برخی از نقاط شهر از کارهای اجرایی در هفته دفاع مقدس امسال است، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا یکی از مهم ترین برنامه های اجرایی در این دهه است.
کاظمی با بیان اینکه برنامه ریزی هایی خوبی برای بزرگداشت هرچه باشکوه تر هفته دفاع مقدس در استان انجام شده است، اظهار داشت: گرامی‏داشت یاد و خاطر شهدا یکی از اولویت‎ های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی با بیان اینکه دیدار از خانواده شهدا و جانبازان همه روزه در طول هفته دفاع مقدس در سطح استان اجرا می شود، تصریح کرد: خانواده‎ های شهدا نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه برنامه‏‌ های مختلفی در طول هفته دفاع مقدس توسط این اداره کل پیش‌‏بینی شده است، گفت: تجديد ميثاق با شهدا، ديدار با خانواده شهداي مدافع حرم، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از کارکنان و ایثارگران رزمنده شاغل در ادارات، برگزاری مراسم خاطره گويي براي نسل جوان، عیادت از والدین شهدا و ایثارگران بستری در بیمارستان‎ها، حضور در مساجد به منظور تبيين جايگاه شهيد و شهادت از دیگر برنامه های اجرایی است.
انتهای پیام/خ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار