در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان البر؛

وزیر کشور: استان البرز نيازمند همكارى هاى بيشتر در حوزه اقتصادى است

وزير كشور گفت: در حوزه اقتصادي تلاش زيادي در استان البرز انجام شده اما شرايط ويژه استان البرز مستلزم اقدامات بيشتر و همكاري هاي ملي در حوزه اقتصادى است.

کد مطلب: ۶۶۶۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور امروز صبح در بدو ورود به استان البرز با حضور در محل دفتر نماينده ولي فقيه در اين استان با آيت الله حسينى همداني ديدار و گفتگو كرد و در ابتداي اين ديدار ضمن ابلاغ سلام رئيس جمهوري به ايشان اظهار کرد: تغيير استانداران بر اساس عملكرد ٤ ساله استانداران و يا درخواست خودشان مبني بر عدم ادامه همكاري با فعاليت در ساير نهادها انجام مي شود.

وي در ادامه افزود: البرز استان مهمي از هر نظر است هر چند وسعت اين استان كم بوده اما مسائل آن زياد است، پيوستگي مسائل اين استان نيز با تهران تعريف مي شود.

وزير كشور با بيان اينكه عملكرد استاندار فعلي مثبت ارزيابي مي شود، گفت: در حوزه اقتصادي تلاش زيادي در اين استان انجام شده اما شرايط ويژه استان البرز مستلزم اقدامات بيشتر و همكاري هاي ملي در حوزه اقتصادى است.

رحماني فضلي با بيان اينكه نجفي استاندار جديد البرز عملكرد مثبتي در طول ٤ سال گذشته در گيلان داشتند، افزود: يكي از محورهاي اصلي در استان ها هماهنگي و همكاري استاندار با نماينده ولي فقيه در پيشبرد امور در استان است همچنين هماهنگي با نهادهاي ديگر هم همينگونه بايد باشد.

وي خاطرنشان كرد: توقع در جنابعالي اين است كه حمايت و پشتيباني تان از استاندار جديد هم كماكان ادامه يابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار