مشكلات آموزش و پرورش باید به یك دغدغه ملی تبدیل شود

مدیركل آموزش و پرورش استان گیلان گفت : همه كشور نسبت به آموزش و پرورش مسئولیت دارند و آموزش و پرورش باید به یك دغدغه ملی تبدیل شود .

کد مطلب: ۶۶۶۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در جلسه مشترك با مدیران مدارس دولتی و غیردولتی بخش های سنگر ، كوچصفهان ، لشت نشاء ، خشكبیجار و خمام گفت : انتظار همه از آموزش و پرورش بالا رفته است و البته انتظار به حقی است .

وی افزود:ما باید از ظرفیت خانواده ها استفاده كنیم و شكلی عمل كنیم تا خانواده ها نسبت به مدرسه احساس مسئولیت كنند . حاجتی گفت : مدیران باید در اداره امور تدبیر به خرج دهند.

وی به كل بدهی های آموزش و پرورش در سال گذشته اشاره كرد و گقت : کل بدهی های آموزش و پرورش در سال گذشته حدود 12 میلیارد تومان بودكه با اقدامی بی نظیر 11 میلیارد آن پرداخت شد و تنها یک میلیارد باقی ماند كه با تدبیر ورزی و مدیریتی بهتر می شد جامعه آماری بیشتری را تحت پوشش قرار داد.

حاجتی گفت : آموزش و پرورش را نباید با سایر دستگاه ها مقایسه كرد و باید سعی كرد تا سهم آموزش و پرورش از محل سرانه درآمدها بالا برود .

وی به اهمیت انتخاب شایسته و توانمند مدیران مدارس آموزش و پرورش اشاره كرد و گفت : باید مسئولیت های بزرگ را به انسان های بزرگ و مدبر سپرد، مدیران بزرگ متواضع تر و البته كار بلدترند.

وی ادامه داد : تندروی ها و كندروی ها به سیستم آسیب می رساند و مشی همه باید مشی اعتدال باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار