برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی نیروی انسانی

دوره ي آموزشی تربیت مدرس میانی با موضوع توانمند سازی نیروی انسانی در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۶۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان دوره ي آموزشی تربیت مدرس میانی ( 8 ساعته) در راستای توانمندسازی نیروی انسانی در محل اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم در سالن شهید آوینی برگزار گردید.

مدرسان پروژه هاي علمی دانش آموزان جابر بن حیان ، مدرسان آموزش قرآن ، مدرسان روش هاي فعال تدریس و مدرسان ارزشیابی کیفی - توصیفی نواحی و مناطق استان از شرکت کنندگان در این دوره بودند.

در این برنامه جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از همکاران شرکت کننده در این دوره به فعالیت های صورت گرفته در سال های گذشته اشاره نمود و درخصوص توجه به فرآیند مهم آموزش و یادگیری در برنامه تدبیر تاکید و اذعان نمود: پیش بینی برنامه هاو فعالیت ها به گونه ای باشد که به توسعه توانمندی و ظرفیت های شناختی منجر گردد.

وی علت اصلی درک مسائل را ضعف در خواندن و درک مطلب عنوان نمود و ارتقاء سطح خوانداری از سطح به ژرفا و عمق بخشی به آن را موارد قابل تاکید در مدارس برشمرد.

جوانی ارزشیابی کیفی توصیفی را یک جریان اصلاحی پویا در صحنه عمل یعنی در مدرسه دانست و ارزشیابی کیفی توصیفی را یک جریان اصلاحی پویا در صحنه عمل یعنی کلاس و مدرسه برشمرد و اظهار کرد : بدون یادگیری عمیق و تغییر نگرش مدیران و معلمان مدیریت مقدور نمی باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد : توجه صرف به کارکرد آموزشی مدارس و عدم توجه به سایر ساحت های شش گانه باعث پایین آوردن سطح انتظارات و استاندادها در مدارس می شود.

وی در ادامه به آسیب شناسی طرح جابر پرداخت و با بیان انتظارات معاونت آموزش ابتدایی در این زمینه ، خواهان حذف فردگرایی افراطی در خصوص ارتقاء سطح کیفی طرح ها و رقابت و مصرف گرایی در این برنامه شد.

جوانی توجه به نمایشگاه های مدرسه و حضور دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی را مهم ترین بخش از این طرح دانست و در ادامه در خصوص لذت یادگیری و ذهن پرورش یافته به ایراد سخن پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار