مسیب زاده در گفت و گو با پانا:

نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را به خط بریل خلوت تولید می‌کنیم

مدیرکل قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش از تولید نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به خط بریل خلوت (مورد استفاده در کتاب های درسی نابینایان) خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۵۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا مسیب‌زاده در گفت وگو با پانا، با اشاره به خدمات حوزه قرآن و عترت و نماز برای دانش آموزان مدارس استثنایی کشور ضمن بیان تولید متون مسابقات قرآن به خط بریل خلوت، اظهار کرد: سال گذشته قرآن به خط بریل خلوت (خط مورد استفاده در کتاب های درسی بریل) تولید و در مدارس استثنایی سراسر کشور توزیع شد و در مسابقات قرآن نابینایان مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: این قرآن بریل که در 10 جلد (هرجلد شامل 3 جزء) تولید شده و بسیار سبک و کم حجم است، در جشنواره قرآن های بریل در کشور ترکیه حائز رتبه نخست شد.

مدیرکل قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش اظهار داشت: برنامه بعدی ما تولید نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به همین خط (بریل خلوت) است. هدف ما این است که متون مورد استفاده در مسابقات قرآن را برای دانش آموزان نابینا تولید کنیم که البته در این مسیر بیش از هرچیز نیازمند همکاری کارشناسان سازمان آموزش و پرورش استثنایی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این کار به لحاظ کارشناسی کار مهمی است و کمک کارشناسان این سازمان ما را هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب خواهد رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار