مدیر آموزش و پرورش رودان به پانا خبرداد:

سازماندهی 465 آموزگار ابتدایی در رودان

مدیر آموزش و پرورش رودان از سازماندهی 465 آموزگار دوره ابتدایی در 105 آموزشگاه ابتدایی دولتی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

نادر صفایی دهبارز در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: در سال تحصیلی 97-96 تعداد 503 کلاس در دوره ابتدایی ساماندهی شده است که در حال حاضر ابلاغ 465 آموزگار به 105 آموزشگاه ابتدایی دولتی صادر شده است و 38 کلاس درس دیگر منتظر آموزگار جدید هستند.

وی افزود: طی 5روز آخر شهریورماه 25 نفر نیروی حق التدریس بومی از سایر مناطق استان و 13 نفر دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان به منظور پوشش 38 کلاس درس فاقد آموزگار جذب مدیریت آموزش و پرورش رودان می شوند و بلافاصله ابلاغ آنان صادر و به مدارس ابتدایی معرفی می شوند.

صفایی اظهار داشت: با جذب 38 آموزگار دیگر و رفع کمبود نیروی انسانی، 503 آموزگار این شهرستان در تمامی مدارس ابتدایی دولتی برای سال تحصیلی جدید سازماندهی می شوند و پس از 7 سال سازماندهی کلی آموزگاران ابتدایی محقق خواهد شد.

صفایی در خصوص انتصاب مدیران جدید دوره ابتدایی خاطرنشان کرد: به دلیل بازنشستگی، انتقالی و جابجایی برخی از مدیران دوره ابتدایی، ابلاغ 20 نفر از مدیران جدید مدارس ابتدایی صادر شده است.

مدیر آموزش و پرورش رودان در سال تحصیلی 97-96 رسالت تعلیم و تربیت قریب به 12هزار دانش آموز دختر و پسر دبستانی را در 108 آموزشگاه ابتدایی این شهرستان را عهده دار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار