دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان:

کار اتحادیه نیروسازی و جریان سازی است

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اتحادیه برای کمک به حوزه رسمی آموزش و پرورش شکل گرفته که ماموریت آن نیروسازی و جریان سازی است.

کد مطلب: ۶۶۴۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا؛ حامد علامتی امروز سه شنبه 21 شهریور 96 در مراسم تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یکی از تشکل های اصیل انقلاب اسلامی است که جزو تاریخ جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی افزود: امام راحل معتقد بودند که نهادهای مردمی و خودجوش باید در کنار دستگاه های رسمی و دولتی شکل بگیرند و بر این اساس اتحادیه تاسیس شد و به عنوان مکمل و مصحح دستگاه رسمی کشور قرار گرفت.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برای کمک به حوزه رسمی آموزش و پرورش شکل گرفت که ماموریت آن نیروسازی و جریان سازی است. افتخار ما این است که مستقیما زیرنظر مقام معظم رهبری فعالیت می کنیم.

علامتی خاطرنشان کرد: در دنیایی که امروز زندگی می کنیم به واسطه گسترش فناوریها موقعیت لغزش برای دانش آموزان فراهم می آید لذا ما می خواهیم دانش آموزانی تربیت کنیم که اهل تفکر باشند و توانایی مقابله با هجمه بیگانگان را داشته باشند.

وی به رشد معنویت و فضائل اخلاقی به عنوان رکن دیگر تربیت در اتحادیه اشاره کرد و گفت: این رشد در بستر تعلیم و تربیت و در فضای تربیت حماسی شکل می گیرد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پایان تاکید کرد: نسل آینده در خطر تنبلی، کسالت و سستی دنیای معاصر قرار دارد و امروز برای اتحادیه مهم است که پرچم و گسترش تفکر خود را در همه شهرهای کشور ببیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار