معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان

ایجاد فضای مناسب برای حضور با انگیزه و بانشاط دانش آموزان در مدارس است

جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان باحضور فجوری معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ، حاجیلی دوجی مدیر آموزش وپرورش مراوه تپه و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش برگزارشد .

کد مطلب: ۶۶۲۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،ستاربردی فجوری معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تبریک عیدسعید قربان و دهه امامت و ولایت بیان نمود:پروژه مهر که هر ساله در تمام مدارس برگزار می شود هدفی جز ؛ ایجاد فضای مناسب برای حضور با انگیزه و بانشاط دانش آموزان در مدارس ندارد.

وی ضمن تاکید به مدیریت نیروی انسانی در ساماندهی عوامل مدارس گفت:عوامل انسانی بویژه معلمان و دبیران و خاص تر مدیران مدارس در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت نقش اساسی و تعیین کننده دارند لذا در صدور ابلاغها و استفاده بهینه از تمام نیروی انسانی توجه و دقت کافی لحاظ شود.

معاونت سوادآموزی اداره کل تصریح کرد:انتظار داریم که در روز اول مهر تمام مدارس استان با نشاط و با انگیزه از دانش آموزان استقبال نمایند .

در ادامه حاجیلی دوجی مدیرآموزش و پرورش مراوه تپه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت گزارشی از اقدامات انجام شده در مدارس شهرستان در راستای پروژه مهر 96 ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار