ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با پانا:

مهمترین نیاز تیم ملی بازی تدارکاتی است/ حفظ رکورد برای ما اهمیت داشت

ملی پوش فوتبال ایران در جام جهانی 1978 مهمترین نیاز این روزهای تیم ملی پس از صعود به جام جهانی را بازی تدارکاتی دانست.

کد مطلب: ۶۶۲۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره آخرین بازی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: تیم ایران از قبل صعودش را قطعی کرده بود و به همین علت جایی برای نگرانی وجود نداشت اما آن چیزی که برای ما اهمیت داشت حفظ رکورد برای گل نخوردن بود و تیم سوریه هم به دنبال پیروزی بود تا از گروه خودش شانسی برای صعود داشته باشد.

وی به نحوه بازی کردن تیم ایران اشاره کرد و گفت: در بیشتر دقایق این بازی تیم ایران در زمین آنها بازی می کرد و در خط دفاع عالی کار می کرد، اما همانطور که دیدید این بازی به خاطر اینکه از بعد روانی اهمیت زیادی برای هر دو تیم داشت سوریه خیلی بسته بازی می کرد و هر دو گلی هم که به تیم ما زدند از روی ضربات ایستگاهی بود.

این کارشناس فوتبال افزود: ما وقتی صحبت از خوب بودن تیم ملی می کنیم معنی اش این است که باید در همه زمینه ها خوب باشد، تیم ما نیاز دارد تا بر روی گلزنی بیشتر کار کند و از حالت دفاعی بیرون بیاید و به سمت حریف هجوم بیاورد. در حال حاضر رقابت های انتخابی جام جهانی به پایان رسیده و تیم ایران باید وارد یک مرحله تازه تری شود و با امکاناتی که در اختیار تیم گذاشته می شود به دنبال بازی تدارکاتی باشد و تلاش کند تا نقاط ضعفش را برطرف کند.

سرمربی اسبق تیم ملی زیر 23 سال ایران به قرعه کشی رقابت های جام جهانی اشاره کرد و گفت: طبق سیدبندی تیم ایران به احتمال زیاد با یکی از تیم های آفریقا، اروپا و امریکای جنوبی همگروه می شود که در این شرایط تیم ملی نیاز به بازی های تدارکاتی و دراختیار قراردادن همه امکانات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار