جزییات تلخ واژگونی اتوبوس از زبان یکی از مصدومان

دانش آموز رودانی آسیب دیده در حادثه واژگونی اتوبوس از ثانیه‌های سخت و تلخ حادثه واژگونی اتوبوس اعزامی به اردوی فرزانگان در شیراز گفت.

کد مطلب: ۶۶۱۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، یکی از دانش آموزان آسیب دیده این حادثه تلخ اظهار کرد: ما از رودان ساعت 5 حرکت کردیم و حدود 6.30 تا 7 به بندرعباس رسیدیم. پس از خوردن شام و برگزاری برنامه هایی که برای ما مشخص شده بود، ساعت 11 سوار اتوبوس شدیم. هنگام حرکت راننده گفت که 2 ساعت دیگر برای گرفتن وسایل لازم در جاده توقف می کنیم.


وی افزود: ساعت 2 نیمه شب اتوبوس یک توقف کوتاه کرد و دانش آموزان هریک وسایل مورد نیاز خود را تهیه کردند و ما تا ساعت 3.30 نیمه شب با بچه ها مشغول حرف زدن بودیم.


این دانش آموز آسیب دیده تصریح کرد: حدود ساعت 3.30 نیمه شب تصمیم گرفتیم استراحت کنیم تا مزاحم راننده نشویم. پس از 20 دقیقه که مشغول استراحت بودیم حس کردم در داخل اتوبوس معلق هستم.


وی عنوان کرد: در آن لحظه فهمیدم داخل بینی ام خاک است و روی جاده سر خورده ایم. وقتی به خود آمدم سعی داشتم از روی بچه های دیگر به بیرون اتوبوس بروم.


دانش آموز آسیب دیده رودانی با بیان اینکه موفق شدم چند نفر از دانش آموزان را به بیرون از اتوبوس بیاورم، افزود: پس از این ماجرا به وسط جاده رفتم و کمک خواستم. ما تنها با یک ملحفه خود را می پوشاندیم. با ملحفه تعدادی از بچه ها را که آسیب دیده بودند پوشش دادم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار