رئیس هیئت کبدی استان مرکزی به پانا خبر داد:

پایان دوره گروهی مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور در اراک

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی از پایان مرحله گروهی نهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور و انتخابیه تیم ملی بانوان خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۰۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

احمد پور جعفری در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، گفت: نهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور و انتخابیه تیم ملی ویژه بانوان از 9 تا 12 شهریور ماه به میزبانی استان مرکزی در سالن 2 هزار نفری پنج مرداد اراک در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: 13 تیم منتخب مناطق 6 گانه کشور به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می پردازند و برگزیدگان این مسابقات به اردوی تیم ملی راه پیدا می کنند.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی اظهار داشت: دوره مقدماتی و گروهی این مسابقات صبح امروز به پایان رسید و از عصر امروز شنبه 11 مرداد ماه مرحله حذفی مسابقات کبدی جوانان برگزار شده و مرحله فینال نیز فردا برگزار خواهد شد.

پور جعفری افزود: به دلیل اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی است سطح مسابقات مطلوب بوده و تمام ورزشکاران تلاش خود را برای به دست آوردن بهترین نتیجه به کار گرفته اند.

وی افزود: ورزشکاران استان مرکزی در این مسابقات به خوبی ظاهر شدند و تاکنون توانستند جزو 8 تیم برتر قرار بگیرند و با توجه به نحوه بازی این تیم امیدواریم بتواند عنوان های اول تا سوم را از آن خود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار