احمدی به پانا خبر داد

اختصاص بودجه ویژه برای افزایش پوشش تحصیلی دختران ابتدایی

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: اعتبار ویژه‌ای از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تحت عنوان ردیف بودجه توسعه عدالت آموزشی برای افزایش پوشش تحصیلی دختران دوره ابتدایی در مناطق محروم درنظر گرفته شده که معاونت ابتدایی آن را پیگیری می کند.

کد مطلب: ۶۶۰۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

مهناز احمدی در گفت و گو با خبرنگار پانا، در پاسخ به این سوال که برای افزایش پوشش تحصیلی دختران دوره ابتدایی در مناطق محروم چه اقداماتی در سال تحصیلی جدید مدنظر دارید؟، اظهار کرد: در برنامه های امسال مصوب شده دفتر امور زنان، افزایش پوشش تحصیلی دختران در مناطق محروم به صورت مجزا ذکر نشده است.

وی ادامه داد: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش موضوع افزایش پوشش تحصیلی دختران و پسران را در برنامه های مصوب خود قرار داده است.

مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اعتبار ویژه ای از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تحت عنوان ردیف بودجه توسعه عدالت آموزشی برای این کار درنظر گرفته شده است، گفت: یکی از راه های توسعه عدالت آموزشی افزایش پوشش دانش آموزان ابتدایی است که در این راستا معاونت ابتدایی فعالیت می کند.

احمدی بیان کرد: اکنون برنامه مصوب امسال علاوه بر تاکید بر این موضوع اجرای طرح های دیگری است که در ادامه اجرای طرح های سال های گذشته با اعمال اصلاحات و با توجه به بودجه هر استان در حال اجرا است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال نیز طرح های بهبود کیفیت زندگی و آسیب شناسی در دختران اجرا می شود؟، افزود: این 2 طرح از جمله طرح های مصوبی است که امسال نیز اجرا می شود طرح مدیریت آموزش بهبود زندگی امسال ویژه دانش آموزان دختر است و طرح حقوق و تکالیف برای دختران و پسران دوره متوسطه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار