برنامه های دهه ولایت اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اعلام شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اعلام برنامه های دهه ولایت در قالب جشن های ولایت علوی، اکمال دینی دنبوی در استان مرکزی گفت: این برنامه ها از 9 تا 18 شهریورماه جاری مصادف با 9 تا 18 ذی الحجه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۶۵۹۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در نشستی خبری افزود: قرائت دعای عرفه در 36 بقعه شاخص استان،برپایی ایستگاه همه واقف باشیم در 11 مکان، برپایی خیمه معرفت در 14 مکان، برپایی نماز عید قربان در 27 مکان و مراسم دهه ولایت در 41 بقعه بخشی از برنامه های ده ولایت است.

وی ادامه داد: اجرای عقد اخوت در 27 مکان، قرائت میثاق نامه ولایی در 35 مکان، تجلیل از سادات خادم در 21 بقعه، خطبه خوانی غدیر در 37 بقعه، برپایی نمایشگاه در 25 بقعه، شعرخوانی آئینی در 38 آستان مقدس امامزاده، مدیحه سرایی در 66 آستان مقدس امامزاده، اجرای برنامه باوان ولایی در 15 بقعه از دیگر برنامه ها محسوب می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی راه اندازی کاروان شادی و اجرای 6 برنامه در 4 شهرستان، برگزاری جشن شب عید غدیر در 51 بقعه متبرکه را از دیگر برنامه ها دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار