معاون آموزش متوسطه وزیر:

تعادل در برنامه کاری و درسی رمز موفقیت رتبه های برتر کنکور است

معاون آموزش متوسطه گفت: رتبه‌های برتر کنکور با تعادل در برنامه کاری و درسی خود به موفقیت رسیدند.

کد مطلب: ۶۵۸۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، علی زرافشان در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری سال 96 شهرتهران عنوان کرد: وجود تعداد قابل توجهی از رتبه های تک رقمی کنکور از شهرتهران، نشان دهنده تلاش و برنامه ریزی موفق آموزش و پرورش شهر تهران است.
وی با اشاره به اینکه سخت کوشی دانش آموزان در کنار آرامشی که در خانه برای آنها فراهم شده است در این موفقیت موثر است، افزود:دانش آموزانی که با برنامه حرکت می‌کنند توفیق بیشتری دارند و تلاش و سخت کوشی بدون برنامه ریزی موثر نخواهد بود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تصور نامناسب افراد در مورد برنامه کاری رتبه های برتر کنکور بیان کرد: برخی تصور می کنند رتبه های برتر کنکور تفریح و ورزش را از برنامه خود حذف می کنند در حالی که گزارش ها نشان می دهد این دانش آموزان در برنامه شخصی خود همه جنبه ها را لحاظ کرده اند.
وی تصریح کرد: مسئولیت مضاعف و بار سنگین تری بر دوش این دانش آموزان قرار می گیرد چرا که وظیفه دفاع و حمایت از مام وطن را دارند و باید برای سربلندی ایران اسلامی بیش از گذشته تلاش کنند.
زرافشان با بیان اینکه رتبه های برتر کنکور حاوی پیامی برای مسئولان است، خطاب به دانش آموزان برتر گفت: در آینده باید به دنبال نام شما بگردیم تا درخشش شما را در آسمان علم و توسعه کشور در آینده مشاهده کنیم.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روحیه خدمت گزاری دکتر حسابی عنوان کرد: نقشه توسعه جاده های کشور توسط دکتر حسابی با دوراندیشی وی ترسیم شد.
وی گفت: نظریه شکل گیری سرمایه در کشور در گذشته تنها به پول ختم می شد و اکنون دامنه گسترده ای پیدا کرده و عامل تحول منابع انسانی بوده که ارزش آفرین است.
به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، ایران دومین کشور دنیا از جهت بیشترین فارغ التحصیل مهندسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار