انبارلویی:دولت و مجلس دیدگاه مشترکی برای حل مشکلات مردم دارند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: خوشبختانه در این دوره دیدگاه مشترکی بین مجلس شورای اسلامی و دولت برای حل مشکلات مردم و کشور وجود دارد و همین موضوع منجر به رأی اعتماد بالای نمایندگان به وزرای پیشنهادی شد.

کد مطلب: ۶۵۷۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

محمد کاظم انبارلویی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد : مجلس شورای اسلامی طی 8 جلسه کاری مسائل مربوط به صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را مورد بررسی قرار داد که به غیر از وزیر نیرو همه وزرا توانستند از مجلس رأی اعتماد بالایی کسب کنند .

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق مطالبات مردم به دنبال تعامل مثبت با دولت است و دولت نیز وظیفه دارد با این اعتماد بالای نمایندگان به وزرا، در صدد حل مشکلات معیشتی و سایر مطالبات مردم باشد .

این فعال سیاسی تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره دیدگاه مشترکی بین مجلس شورای اسلامی و دولت برای حل مشکلات مردم و کشور وجود دارد و این هماهنگی می تواند به رفع مشکلات توسط دولت با همکاری مجلس بیانجامد .

وی خاطر نشان کرد: وزرا نیز با توجه به این رأی اعتماد بالایی که نمایندگان به آنها داده اند باید با به کار گیری همه ابزار و امکانات در راه رسیدن به برنامه های که به مجلس ارائه داده اند، عمل کنند و و هیچ بهانه ای از آنها در این زمینه پذیرفته نیست .

انبار لویی یادآورشد: رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در سخنرانی خود پس از جلسه رأی اعتماد خطاب به وزرا تاکید کرد که همه باید با توجه به اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه حرکت کنند که همه این موارد در برنامه های ارائه شده وزرا به نمایندگان مجلس وجود داشت .

وی ادامه داد: کابینه بیشتر از جریان اعتدال و کارگزاران تشکیل شده است و البته نمی توان به آن فراجناحی گفت اما رئیس جمهوری سعی کرده است که از همه جناح های معتدل در کابینه استفاده کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار