بخشدار بخش بندزرک میناب خبرداد:

بهره برداری از 22 پروژه عمرانی در بخش بندزرک میناب همزمان با هفته دولت

بخشدار بندزرک میناب در جلسه ای با حضور اصحاب رسانه با تشریح برنامه های هفته دولت در بخش بندزرک میناب از بهره برداری 22 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ 69 میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۷۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، علی بلاک در جمع خبرنگاران شهرستان میناب با بیان اینکه اغاز شهریور ماه یادآور اندیشه های والای خدمت به مردم است گفت: شهریور ماه یادآور یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر، اسوه های کار و تلاش می باشد که بهانه ای است برای تجلیل از خدمتگزاران مردم در دولت می باشد.

وی افزود: هفته دولت فرصتی برای بازگویی خدمات و تلاش همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به ولی نعمتان خود می باشد که به فرموده مقام معظم رهبری بایستی از این فرصت برای بیان کارها و اقدامات انجام شده و ستاوردهای نظام مقدس به مردم توسط دولت استفاده کرد.

بلاک در ادامه گفت: در هفته دولت پیش رو در بخش بندزرک بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شاهد برگزاری برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و همچنین آئین بهره برداری تعدادی از پروژه های عمرانی با حضور مسئولین شهرستان و استان خواهیم بود.

بخشدار بندزرک با تشریح پروژه های عمرانی که در هفته دولت در بخش بندزرک مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت تصریح کرد: در طی هفته دولت شاهد بهره برداری از 22 پروژه عمرانی در حوزه های دین، بهداشت و سلامت، راه، آموزش، آب، ورزشی، عمران روستایی، زیربنایی با اعتباری بالغ بر 69 میلیارد ریال خواهیم بود که توسط سازمان ها و ادارات ذیربط و دهیاریهای پرتلاش بخش بندزرک اجرا شده است.

وی افزود: بهره برداری از راه آسفالته روستایی ، خانه بهداشت، واحد نمونه گیری آزمایشگاهی در دو مرکز درمانی، ساختمان آموزشی هنرستان دخترانه، زمین چمن مصنوعی، پارک روستایی و کودک، ماشین آلات خدمات شهری، خانه عالم، ساختمان دهیاری، شبکه آبرسانی، آسفالت معابردر سطح روستاهای بخش بندزرک را از مهمترین عناوین پرژه ها بیان کرد.

بخشدار بندزرک میناب در همین راستا عنوان کرد: با توجه خاص دولت به بخش روستایی کشور پروژه های عمرانی خوبی در حوزه های مختلف ورزشی شامل احداث سالن های ورزشی و چمن مصنوعی محلات ، حوزه بهداشت شامل ساخت خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات بهداشتی و بیمه سلامت همه روستائیان و همچنین حوزه آموزش و احداث مدارس شامل شروع به ساخت بیش از 9 فضای آموزشی و ارائه خدمات عمرانی و رفاهی و حوزه آب و احداث شبکه های آبرسانی بیش از 7 روستا و حوزه احداث راه روستایی بیش از 32 کیلومتردر سطح روستا و احداث ساختمان دهیاریها تنها بخش کوچکی می باشد که می توان بدان اشاره کرد.

بلاک ضمن تبریک مجدد هفته دولت به مردم و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: افزون بر پروژه های که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت هم اکنون بیش از 45 پروژه عمرانی و خدماتی در حال اجرا می باشد که با تخصیص اعتبارات لازم شاهد بهره برداری از این پروژه های عمرانی و خدماتی خواهیم بود که تقدیم روستائیان و مردم خونگرم و ولایتمدار بخش بندزرک خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار