معاون آموزش متوسطه استان ایلام خبر داد:

کسب مقام دوم و سوم کشوری در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه ایلام ازکسب مقام دوم کشوری درمحور دست سازه و کسب مقام سوم کشوری در محورهای ادبیات فارسی،زبان انگلیسی،علوم آزمایشگاهی و پژوهش توسط دانش آموزان استان خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۶۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، اسفندیار رستم زاد گفت: مسابقات سومین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی با رعایت ضوابط و شرایط مندرج در شیوه نامه در شش محور پژوهش ، دست سازه ، زبان و ادبیات فارسی ، فعالیتهای آزمایشگاهی ، زبان انگلیسی و بازارچه درس کار و فن آوری ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه در چهار مرحله ی آموزشگاهی ، منطقه ای ، استانی و کشوری با رویکرد کارآفرینی برگزار گردید. .

معاون آموزش متوسطه استان گفت : این جشنواره با حضور دانش آموزان دوره اول متوسطه سراسر کشور از 24 لغایت 27 مردادماه در مشهد مقدس برگزار گردید. که در این جشنواره دانش آموزان منتخب استان موفق به کسب مقام دوم کشوری در محور دست سازه و کسب مقام سوم کشوری در محورهای ادبیات فارسی،زبان انگلیسی،علوم آزمایشگاهی و پژوهش شدند .

وی در ادامه ارتقای دانش ، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمينه پژوهش و شيوه ی کشف و حل خلاقانه ی مسایل ،فرصت آفرينی برای رشد و شکوفايی استعدادها و خلاقيت های دانش آموزان، توجه به رويکرد روش های فعال و مشارکتی در جريان فرايند ياد دهی و يادگيری و توسعه رويکرد اکتشافی و پژوهش مداری در فرايند يادگيری ، مبتنی بر خلاقیت در دانش آموزان را از مهم ترین اهداف اجرای این جشنواره بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار