مشاور عالی اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک درگفت وگو با پانا:

ضرورت ایجاد کنسرسیومی میان نخبگان و صاحبان ایده نو در تجارت الکترونیک

مشاور عالی اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک با بیان اینکه تکیه بر فناوری در استارت آپ ها بر سایر ساختارها غلبه داشته است ، تاکید کرد: باید کنسرسیومی میان نخبگان وصاحبان ایده ها و اندیشه های نو در تجارت الکترونیک شکل گیرد.

کد مطلب: ۶۵۶۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

احمدیان در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی پانا در خصوص استارت آپ ها گفت :استفاده از فن آوری و دانش روز در کسب و کارها امری اجتناب ناپذیر است و فناوری بر سایر ساختارها غلبه داشته است .

مشاور عالی اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک با بیان اینکه به طور قطع علم ، دانش و فناوری برسایر ساختارها غلبه دارد ، عنوان کرد: اتحادیه های صنفی و زیرساختهای تجارت و بازرگانی کشور باید به روز باشند و از فن آوری ها و دانش نخبگان در توسعه کسب و کارها استفاده شود اما در تدبیری هوشمندانه به گونه ای برخورد شود که کسب و کارهای خرد و سنتی که به دانش روز و تکنولوژی دسترسی و اطلاع ندارند، اسیب نبینند و از سوی دیگر مسیر توسعه و پیشرفت کسب و کارهای نوین نیز باز شود .

وی با اشاره به اینکه باید کنسرسیومی میان نخبگان وصاحبان ایده های و اندیشه های نو در تجارت الکترونیک شکل گیرد ، خاطر نشان کرد: باید با همکاری انها و اصناف به علم ، دانش و تدبیر جوانان نخبه و اندیشمند و صاحبان ایده استارت آپی توجه شود و معادله ای برد _برد در این میان شکل گیرد.

مشاور عالی اتحادیه پوشاک با بیان اینکه در اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک مرکز پژوهش ها برای دعوت نخبگان و صاحبان ایده استارت آپی در حوزه تجارت الکترونیک ایجاد شده است ، تصریح کرد: مجموعه مرکز پژوهشها در حال مطالعه، پژوهش و سیاستگذاری علمی هستند تا ارتباطات برای کمک به صاحبان استارت آپ ها گسترش یافته و تحکیم شده ودر راستای منافع ملی و اقتصادی کشور به کار گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار