مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

افزایش اعتماد مردم به اوقاف با تعامل خوب اصحاب رسانه صورت گرفته است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: این اداره تعامل خوبی را با خبرنگاران و اصحاب رسانه برقرار کرده و این مهم سبب افزایش اعتماد مردم به اوقاف شده است.

کد مطلب: ۶۵۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در محل اداره کل اوقاف استان مرکزی برگزار شد افزود: اجرای امینانه نیت واقف مهمترین رکن اوقاف و امور خیریه است که این مهم به خوبی انجام می شود و با اطلاع رسانی آن توسط اصحاب رسانه در سطح جامعه شاهد گسترش موقوفات و اعتماد مردم هستیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران واسطه مسئولین و مردم هستند که باید با رعایت امانتداری آنچه را که بر مصلحت جامعه است عنوان نمایند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ذوق و استعداد، سرعت، توجه به واقعیت ها، داشتن اطلاعات وسیع، مسئولیت اجتماعی و ... را از مهمترین ویژگی های خبرنگار برشمرد.

حجت الاسلام حسینی اراکی بیان کرد: عشق و علاقه و ذوق خبرنگاری مهمترین ویژگی یک خبرنگار است و کسی باید وارد عرصه جذاب و در عین حال پر مخاطره روزنامه نگاری شود که ضمن دارا بودن این استعداد ذاتی از هنر واژه گزینی، شم خبری، نگاه موشکافانه و دقیق برخوردار باشد.

وی اظهار داشت: حساسیت کار اطلاع رسانی نیاز مخاطبان به دانستن سریع اطلاعات برای اتخاذ تصمیم درست هم چنین رقابت با رسانه ها و بسیاری از موارد دیگر بر ضرورت سرعت در کار خبر رسانی است.

در این مراسم از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار