مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

کسب 7 رتبه برتر جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی توسط دانش آموزان کرمانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان متوسطه دوره اول استان با کسب 7 رتبه برتر کشوری در سومین جشنواره نوجوان خوارزمی خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۶۵۶۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پنا از کرمان،محمد محسن بیگی با اعلام این خبر گفت: دانش آموز «ساغر ثانی » از مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان «رتبه اول » جشنواره نوجوان خوارزمی را در محورعلمی ادبیات فارسی کسب کرد.

وی افزود: دانش آموزان «عهدیه استوار و فاطمه گلزاری » از شهرستان راور نیزموفق به کسب «رتبه اول» محور فعالیت های آزمایشگاهی در این جشنواره شدند.

محسن بیگی از کسب «رتبه دوم » کشوری سومین جشنواره نوجوان خوارزمی توسط « آیناز صفوی » دانش آموز مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در محور پژوهش خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: «امیر رضا کرمی » دانش آموز مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان نیز «رتبه سوم» این جشنواره را در محور دست سازه به خود اختصاص داد.

محمد محسن بیگی خاطر نشان کرد: « فاطمه کوهپیما، مهدیه مزوری و فائزه ملایی« از شهرستان منوجان نیز «رتبه سوم » سومین جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی را در محور زبان انگلیسی از آن خود کردند.

وی از کسب »رتبه اول »این جشنواره توسط همکار فرهنگی « مژده امینی» در محور بازارچه خبر داد و گفت: همکار فرهنگی عشرت ابولی به عنوان دبیر راهنما و دانش آموز «پرنیا امینی» به عنوان منتخب این جشنواره در محور بازارچه معرفی شدند.

بر پایه این گزارش؛ سومین جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول سراسر کشور از بیست و سوم تا بیست و هفتم مرداد ماه جاری به میزبانی استان خراسان رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

گفتنی است: آیین استقبال از این دانش آموزان نخبه و برگزیده کرمانی با حضور شورای معاونان آموزش و پرورش استان و جمعی از مردم و مسئولان در محل ایستگاه راه آهن کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار