کمک مربی تیم ملی کیکوکوشین خبرداد:

حضور 10ورزشکار خراسان جنوبی در تیم ملی کیوکوشین

کمک مربی تیم ملی کیکوکوشین گفت : 10ورزشکار خراسان جنوبی در تیم ملی کیوکوشین اعزامی به رقابت های اوراسیایی حضور دارند

کد مطلب: ۶۵۵۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد

رضا حسینی مقدم ، کمک مربی تیم ملی کیوکوشین در گفتگو با خبرنگار پانا ازخراسان جنوبی گفت : کیوکوشین یکی از سبک‌ های کاراته غیر کنترلی است که تأکید این سبک روی مبارزه واقعی در فاصله نزدیک و بدون عقب‌نشینی است.

کمک مربی تیم ملی گفت: تیم ملی کشورمان متشکل از 14نفر می باشد که 10ورزشکار،2سرپرست و مربی و کمک مربی اعضای تیم ملی را برای حضور در رقابت های اوراسیایی تشکیل می دهند .

حسینی مقدم ادامه داد : این رقابت ها در رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در نیمه دوم مهرماه سال جاری در کشور سیبری برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات اوراسیایی 15کشور حضور دارند که تیم هایی از قاره های آسیا و اروپا حضور دارند .

وی افزود : ورزشکاران برای حضور در این رقابت ها از شهریور ماه سال گذشته تمرین میکنند که امیدواریم نتیجه مطلوبی برای کشور بگیرند وباعث درخشش استان شوند.

کمک مربی تیم ملی کیوکوشین استان تاکید کرد : ورزشکاران تیم ملی همگی از خراسان جنوبی و از شهرستان قاین می باشند که در شانزدهمین دوره رقابت های کیوکوشین کشور توانستد جواز حضور در این رقابت ها را کسب کنند .

وی افزود :ابوالفضل برات زاده ،محمدجواد برات زاده ، محمد ابراهیمی ، بهنام حسینی ، امیرعلی ابراهیمی ، محمدجواد جعفری ،علیرضا غلامی، امیرحسین جعفری ، مهدی محمددوست و علیرضا زراعتگر ورزشکاران تیم ملی هستند.

حسینی مقدم ادامه داد : سیدرضا بسکابادی و علی حسینی سرپرستان تیم و مهدی محمدی اسفاد نیز مربی این تیم می باشد.

وی افزود : رقبا و حریفان تیم ملی کشورمان پس از قرعه کشی در کشور سیبری مشخص خواهند شد.

کمک مربی تیم ملی با بیان اینکه اکثر ورزشکاران تیم ملی نوجوانان هستند گفت :کلیه هزینه های اعزام شخصی بوده و تامین هزینه حضور در این رقابت ها برای ورزشکاران سنگین بوده که نیازمند حمایت گسترده مسئولین هستیم.

حسینی مقدم گفت : امیدواریم مسئولین و نهاد های مختلف برای کمک به اعزام این ورزشکاران به رقابت های اوراسیایی مارا حمایت کنند چرا که ورزشکاران اعزامی همگی نوجوان و اینده سازان این کشور هستند و با درخشش خود میتوانند نام ایران را در سراسر گیتی سرافراز کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار