استاندار ایلام خبر داد:

اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار به طرح هجرت درشورای آموزش و پرورش ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش استان یک میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هجرت به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اختصاص داد.

کد مطلب: ۶۵۵۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، محمدرضا مروارید در این نشست گفت: این مبلغ به مجموع اعتبارهای نوسازی مدارس استان اضافه تا روند تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی این استان برای سال تحصیلی جدید به نحو مطلوب انجام شود.

وی با اشاره به پروژه مهر برای سال تحصیلی 96_97 اضافه کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان برای بازگشایی مدارس باید نهایت خدمات رسانی و همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

استاندار ایلام بر ضرورت ایجاد محیط با نشاط در مدارس برای دانش آموزان تاکید کرد و از متولیان و مسئولان آموزش و پرورش خواست تا آغاز سال تحصیلی زمینه ورود با نشاط دانش آموزان به مدارس را در تمامی مناطق شهری و روستایی استان فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده برای سال تحصیلی جدید مشکل کمبود معلم در مدارس وجود نداشته و با جابجایی معلمان تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس های درس دانش آموزان اندیشیده شده است.

علی بیرانوند با بیان اینکه روند ثبت نام دانش آموزان در مدارس همچنان ادامه دارد از اولیا دانش آموزان خواست تا فرزندانشان را هرچه سریعتر در مدارس ثبت نام کنند.

وی تصریح نمود، عمده کتاب های درسی دانش آموزان نیز از طریق مدارس و یا بصورت فردی سفارش داده شده که تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تحویل آنها خواهد شد.

گفتنی است در این نشست از سه دانش آموز استان ایلام که رتبه های 2 ، 10 و 21 را در کنکور سراسری کسب کرده اند، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار