معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان:

المپیاد ورزشی باعث افزایش رفاقت بین دانشجو معلمان می شود

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: المپیاد ورزشی باعث افزایش رفاقت بین دانشجو معلمان می شود.

کد مطلب: ۶۵۵۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، معصومه علی نژاد در نشست خبری بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر دانشگاه فرهنگیان افزود: 3 هزار دانشجو معلم پسر و دختر در تیم های مختلف از 31 استان کشور از 15 مرداد ماه رقابت های خود را در قالب المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آغاز کردند.

وی اظهار داشت: در بخش دختران 880 نفر و در بخش پسران 1045 دانشجو معلم در شش رشته والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، تکواندو و کشتی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در اختتامیه بخش دختران دانشجو معلمان استان فارس که مقام دوم در رشته فوتسال را به دست آورده بودند کاپ و مدال های خود را به فرزند شهید محسن حججی اهدا کردند، این حرکت نشان می دهد دانشجو معلمان مشق معلمی را به درستی فرا گرفته اند و می توان با آرامش خیال فرزندانمان به دست آن ها بدهیم.

علی نژاد ادامه داد: قبل از بخش کشوری این مسابقات مرحله استانی و منطقه ای برگزار شد و منتخبان به دوره کشوری راه یافتند و نفرات برگزیده این المپیاد نیز به المپیاد ورزش دانشگاهی معرفی می شوند.

وی خاطرنشان ساخت: دانشگاه فرهنگیان به ورزش خوابگاهی توجه ویژه دارد زیرا عده ای از دانشجویان در خوابگاه ها زندگی می کنند و بر این اساس در نظر داریم جو شادی آفرین و با نشاط را را در خوابگاه ها ایجاد کنیم و این جز اساسی ترین کارهای این معاونت است و بودجه ای هم برای این فعالیت برای هر استان در نظر گرفته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: به طور ثابت بر اساس تعداد دانشجو معلمان و تعداد پردیس هایی که تحت پوشش هر استان است تقریبا 10 درصد از اعتباری که در اختیار معاونت دانشجویی است را به ورزش های خوابگاهی اختصاص می دهیم.

علی نژاد گفت: وزارت علوم امسال برای اولین بار المپیاد ورزشی همگانی را برگزار کردند که دانشگاه فرهنگیان در بین 95 دانشگاه سراسر کشور رتبه اول را در بخش پسران و رتبه اول و چهارم را در بخش دختران کسب کرد.

وی گفت: ابتکار دانشگاه فرهنگیان در سال جاری پذیرش نخبگان دانش آموزی، رتبه های برتر در المپیاد های ورزشی، المپیاد های فرهنگی ،هنری و علمی و رتبه های برتر کنکور است تا دانشگاه فرهنگیان بتواند بیش از پیش در عرصه های مختلف فرهنگی هنری علمی و ورزشی بدرخشد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: هرچه به بخش تربیت بدنی توجه داشته باشیم مراجعه دانش جویان به مشاوره کمتر خواهد شد المپیاد یک ضرورت در جهت ایجاد نشاط و پویای بین دانشجویان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار