سازمان دانش آموزی انسانهایی متوازن، تصمیم گیرو آزادی خواه تربیت می کند

مشاور رئیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران گفت:این تشکیلات انسانهایی متوازن، ریسک پذیرنده، سکوت شکن، فروتن، تصمیم گیر و آزادی خواه تربیت می کند.

کد مطلب: ۶۵۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علی نقی یزدان پناه در آیین افتتاحیه اردوی ملی مربیان فرزانه قطب 4 سازمان دانش آموزی در باغرود نیشابور گفت: سازمان دانش آموزی برای این تاسیس شده است تا با دانش آموزان و برای دانش آموزان برنامه ریزی کند و به آن دسته از نیاز هایی که در مدرسه پاسخ داده نمی شود متمرکز شود.

وی افزود: امروز شاخص توسعه یافتگی فرق کرده است این شاخص به میزان رفتار حاصله از مطالعه کتابها در جامعه وابسته است مثلا در یک شهر نشان توسعه یافتگی نریخن زباله است بنابر این توسعه در رفتار جامعه بروز می کند.

یزدان پناه اظهار کرد: این تشکیلات به وجود آمده است تا مهارت های لازم زندگی را به دانش آموزان بیاموزد ،امروزه توانا شدن از درون کتاب های درسی بیرون نمیاید.

وی ادامه داد: انچه که اتفاق می افتد در فضای غیر رسمی است چون مبتنی بر میل و رغبت و داوطلبانه است، اختلافات بشری حاصل اوقات فراغت یعنی محیط و فضای غیر رسمی است کار شما با دانش اموزان نیز در چنین فضا های غیر رسمی انجام می شود.

وی فلسه تمام آموزش های تشکیلاتی را منظم شدن عنوان کرد و گفت: اردو محل تمرین مشکلات است، این تشکیلات انسانهایی متوازن، ریسک پذیرنده، سکوت شکن، فروتن، تصمیم گیر و آزادی خواه تربیت می کند. اینگونه انسانها برای رشد حداکثری باید با سختی ها رو به رو شوند.

وی گفت: هدف این اردو ها نظم پذیری و احترام گذاشتن است، احترام گذاشتن باعث افزایش خضوع و تواضع لفراد شده و سطح خشونت در جامعه را پایین می اورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار