معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تقویت سطح مهارت های زندگی دانش آموزان ضروری است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارتقا سطح مهارت های زندگی دانش آموزان یک ضرورت است که در برنامه هایی اردویی محقق می شود.

کد مطلب: ۶۵۴۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مصطفی کافی راد در اختتامیه چهاردهمین اردوی دانش آموزی مناطق مرزی غرب کشور اظهار داشت: در این اردوی ملی برنامه های متنوعی، شادی بخش، مهارتی و معنوی برای نیل به اهداف متعالی از پیش تعیین شده اجرا شد.

وی در بیان برنامه های اجرا شده به برگزاری کلاس های آموزشی، زندگی پایدار، تاب آوری، آشنایی به مهارت های فردی و اجتماعی، قابلیت ها و آسیب های فضای مجازی، هم اندیشی و بیان دیدگاههای دانش آموزان و.... اشاره کرد.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان همچنین برگزاری برنامه های معنوی و وحدت بخش از جمله برپایی نماز جماعت با مشارکت دانش آموزان، ورزش صبحگاهی، مراسم روح بخش شبی با قرآن و ... را در ایجاد همدلی و وفاق در بین دانش آموزان مهم ارزیابی کرد.

کافی راد درپایان خطاب به دانش آموزان حاضر در اختتامیه چهاردهمین اردوی دانش آموزی مناطق مرزی غرب کشور تصریح کرد: شما باید معلومات و تجربیات جدیدی که در این اردو کسب کرده اید را به دیگر دوستان و همسالان در محل زندگی خویش انتقال دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار