رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

در انتخاب سرگروه های آموزشی استان باید تلاش فراوانی صورت بگیرد

رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اگر سرگروه های آموزشی به خوبی انتخاب نشوند، روند نظارت به خوبی انجام نمی شود بنابر این در انتخاب سرگروه های آموزشی استان باید تلاش کنیم بهترین افراد انتخاب شوند.

کد مطلب: ۶۵۳۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، منوچهری در گردهمایی حوزه ستادی مدیران و روسای نواحی و مناطق استان اصفهان اظهار کرد: در اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی مبحث انتخاب سرگروه ها که توسط کارشناسان مناطق و نواحی صورت می گیرد مطرح است.

وی افزود: با توجه به تغییرات کتب درسی و شرایطی که در سال تحصیلی جدید در پیش داریم این نکته مهم مطرح است که در انتخاب سرگروه های آموزشی از روسا، معاونان آموزشی و کارشناسان درخواست داریم که این افراد به خوبی انتخاب شوند.

منوچهری بیان کرد: اگر سرگروه های آموزشی به خوبی انتخاب نشوند این روند به خوبی انجام نمی شود بنابراین در انتخاب سرگروه های استان تلاش می کنیم بهترین افراد انتخاب شوند.

وی بیان کرد: در فضای نظارت بالینی که یکی از وظایف سرگروه های آموزشی استان و منطقه است، این فرایند زمانی به خوبی انجام می شود که بهترین افراد انتخاب شده باشند که باید بر این موضوع نظارت جدی انجام بگیرد.

منوچهری ادامه داد: در سال گذشته 155 گردهمایی، دعوت از 102 سخنران علمی، دعوت از 11 مولف، 213 کارگاه تخصصی در زمینه طراحی آموزشی و توانمندسازی فرایند یاددهی و یادگیری، 148 کارگاه تخصصی در زمینه درس پژوهی و نظارت بالینی انجام گرفت.

وی اعلام کرد: سه کتاب جدید تفکر و سواد رسانه در پایه دهم، انسان و محیط زیست و درس کارآفرینی در پایه یازدهم قرار می گیرد که باید نظارت لازم توسط گروه های متخصص صورت بگیرد.

منوچهری بیان کرد: عملکرد و نوع فعالیت انجمن های علمی و آموزشی با کمیته های علمی و آموزشی کاملا متفاوت هستند اما متاسفانه در مدارس با یکدیگر تلفیق می شوند.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال پژوهش سراها به صورت هیات امنایی اداره خواهند شد که رئیس هیات امنا به عنوان رئیس اداره معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار