سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبرداد:

رضایت اکثر اعضای کمیسیون آموزش از توضیحات بطحایی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برنامه های ارائه شده آقای بطحایی و توضیحات ایشان به سوالات و ابهامات نمایندگان مجلس مورد رضایت اکثر اعضای کمیسیون قرار گرفته است.

کد مطلب: ۶۵۳۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

سید حمایت میرزاده در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص جلسه روز گذشته(یکشنبه)کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار داشت: در این جلسه مهم ترین دغدغه های دستگاه آموزش و پرورش از جمله مسائل معیشتی کارکنان آموزش و پرورش، مشکلات مالی، بدهی ها، مطالبات و مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان با وزیر پیشنهادی به بحث گذاشته شد.

نماینده گرمی و مغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که حتی توانمندترین افراد هم به تنهایی موفق نخواهند بود گفت: مشکلات آموزش و پرورش زمانی حل می شود که در دولت و سازمان برنامه و بودجه به آن اولویت داده شود وگرنه حتی درصورت انتخاب وزیری توانمند، چنانچه دولت و سازمان برنامه و بودجه از او و برنامه هایش حمایت نکنند راه به جایی نخواهیم برد.

وی اظهار کرد: برنامه های بطحایی را در کمیسیون آموزش و تحقیقات شنیده ایم و تاکنون این برنامه ها را کارآمد و عملی می دانیم. فعلا نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای سکانداری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روبه جلو و مثبت بوده است.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به نظر می‌رسد بطحایی گزینه خوبی برای وزارت آموزش و پرورش باشد، اما این موضوع باید ابتدا به صورت کمیسیونی و فراکسیونی بررسی شود تا بتوان در مورد آن اظهارنظر کرد.
میرزاده با اشاره به اینکه "بطحایی" می تواند به خواسته های فرهنگیان پاسخ بدهد، افزود: فرهنگیان خواسته های مادی و معنوی بسیاری دارند که باید وزیر کاردانی مانند بطحایی پاسخگوی آن ها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار