معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان چهار محال وبختیاری :

نفرات برتر روز اول مسابقات شنای دانش آموزی کشور معرفی شدند

نفرات برتر نخستین روز سی و چهارمین دوره از مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان پسر کشور در رشته شنا معرفی شدند.

کد مطلب: ۶۵۳۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ،"خدایار قاسم پور " اظهار داشت : در رشته شنا متوسطه اول در ماده 100متر 'آروین صارمی' ،'سپهر حیدری' و'شایان کریمی' از استان های فارس، مرکزی و اصفهان اول تا سوم شدند.

قاسم پور افزود: 'مهرشاد افقری'، 'جواد صدوقی' و 'آرین صولتی' نیز در رشته پروانه 50 متر از استان های اصفهان، خراسان رضوی و کردستان اول تا سوم شدند.

وی اظهار کرد، در ماده کرال پشت 100متر نیز 'محمد قائمی'، 'حسین رئوفی' و 'ارسلان زارعی' از استان های خراسان رضوی، مرکزی و فارس مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی با بیان این که در رشته تیمی رده سنی متوسطه اول نیز تیم های اصفهان، خراسان رضوی و تهران برتر معرفی شدند، افزود: در ماده شنای مختلط انفرادی 200متر نیز 'متین شهران' ،'جواد صدوقی'، 'آرین صلواتی' از استان های اصفهان، خراسان رضوی و کردستان اول تا سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چهار محال وبختیاری افزود: در مقطع ابتدایی نیز در ماده 100متر آزاد 'محمدحسن شکری'، 'مازیار بکیان' و 'امیرکیان حقیقت خواه' از شهرستان های تهران و خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

قاسم پور گفت: در ماده 50 متر قورباغه نیز 'سیدعلیرضا ذالنوری' ، 'علی اصغر مسعودی' و 'آکام طهماسبی' از استان های کرمانشاه ،گلستان و کردستان برتر معرفی شدند.

به گفته وی ،در ماده 100متر کرال پشت 'مازیار بکیان'، 'صالح نادری' و 'دانیال شفیعی' از استان های خراسان رضوی، مرکزی و شهرستان های استان تهران اول تا سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار