انتخاب رشته آگاهانه وبرنامه ریزی رمزموفقیت دانش آموز البرزی درکنکور96

دانش آموز البرزی از انتخاب رشته آگاهانه و برنامه ریزی درسی روزانه بعنوان رمز موفقیت خود در کنکور سراسری 96 در رشته هنر یاد کرد.

کد مطلب: ۶۵۳۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان البرز ،آتوسا عبداللهی امانی دانش آموز البرزی که موفق به کسب رتبه 9 کنکور سراسری سال 96 شدگفت : در کنکور توانستم به لطف الهی و دعای مادر و پدرم رتبه 3 کنکور را در رشته هنر به دست آورم.
وی اظهار کرد: دانش آموز هنرستان غیر دولتی آپادانا آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج هستم که در این رقابت علمی موفق به کسب رتبه برتر شدم و بلافاصله پس از شنیدن این خبر خوشحال کننده و شوک دهنده ، خداوند بزرگ را شکر گفتم و از حمایت خانواده ام با زبان ساده و خودمانی قدر دانی کردم .
این دانش آموز البرزی یاد آور شد: هنوز هم باورم نمی شود که از بین 10هزار و 485 نفر از داوطلبان متقاضی شرکت در گروه آزمایشی هنر در ردیف سه نفر برگزیده این گروه قرار گرفته باشم.
وی گفت: لازم است کنکوری‌ها وقتشان را در کلاس‌های کنکور و شبکه اجتماعی هدر ندهند و با برنامه ریزی درست درسی و کمک گرفتن از مشاوران مدارس در زمان انتخاب رشته تحصیلی برای آینده خود تصمیم گیری درست کنند.
نفر سوم کنکور 96 کشور در رشته هنر تصریح کرد: برای موفقیت در کنکور و ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه ام تلاش و برنامه ریزی را سرلوحه کاری روزانه خود قرار دادم و در حال حاضر لحظات شیرینی پشت سر می‌گذارم و خوشحال هستم که به‌نوعی مزد زحماتم را گرفته‌ام.
عبد اللهی ادامه داد: در روزهایی که به مدرسه می‌رفتیم روزانه 6 تا 7 ساعت برای مطالعه وقت می‌گذاشتم. در روزهایی هم که مدارس تعطیل بود، حداقل 12 ساعت مطالعه می کردم.
وی اضافه کرد: من در هیچ‌یک از کلاس‌های متفرقه و کنکور شرکت نکردم چون با توجه به سطح علمی مدرسه‌مان، نیازی برای حضور در این کلاس‌ها احساس نکردم. به کنکوری‌ها هم پیشنهاد می‌کنم بیشتر خودشان برای موفقیت مطالعه کنند و وقتشان را در کلاس‌های کنکور هدر ندهند زیرا می‌توانند موفقیت بیشتری کسب کنند.
این دانش آموز موفق البرزی در کنکور 96 افزود: من رشته هنر را به خاطر اینکه انتخاب رشته ام را به روش آگاهانه در دوره دبیرستان انجام دادم بسیار دوست دارم و امید وارم به لطف خداوند با ادامه تحصیل در این رشته مهم نقش موثری در گسترش و حفظ فرهنگ و هنر تمدن اسلامی - ایرانی ایفا کنم.
وی بیان کرد: در کسب این رتبه فکر می‌کنم پس از لطف خدا و تلاش‌های خودم، خانواده‌ام و معلمان با مهیاکردن شرایط، بیشترین نقش را در کسب این موفقیت داشته اند.
وی گفت: قبل از کنکور و در دوران درس خواندن، با مطالعه رسانه‌ها به‌ ویژه مصاحبه رتبه‌های برتر سال‌های قبل کنکور سراسری ، نکات بسیار خوبی برای گام برداشتن و رسیدن به موفقیت کسب کردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار