مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

فروش بلیت مسابقات انتخابی جام جهانی والیبال از شانزدهم مرداد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از فروش بلیت مسابقات انتخابی جام جهانی والیبال در اردبیل از شانزدهم مرداد ماه خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۰۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، ایوب بهتاج گفت: سالن رضازاده پنج هزار و 480 صندلی دارد که برای چهار هزار صندلی بلیت با قیمت 150 تا 200 هزار ریال فروخته خواهد شد .
وی افزود: تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران 14 مرداد ماه وارد اردبیل می‌شود و تمهیدات لازم برای اسکان و محل تمرین تیم اندیشیده شده است .
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل ادامه داد: ناظران فدارسیون از مراکز اقامتی ، تمرین و محل برگزاری مسابقات بازدید کردند که بعد از بازدید رضایت همه‌ جانبه ‌ای از امکانات ورزشی و ورزشگاه اردبیل داشتند .
بهتاج اظهار کرد: محل اسکان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران هتل لاله سرعین در نظر گرفته شده و در هتل قهوه‌ سویی سرعین و هتل شورابیل اردبیل نیز عوامل برگزاری والیبال انتخابی جام جهانی اسکان خواهند یافت که در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد .
وی در مورد احتمال حضور بانوان در سالن ورزشی نیز بیان کرد: حضور بانوان برای تماشای این دوره از رقابت ها بستگی به نظر شورای تامین دارد که در صورت موافقت خانواده ورزشکاران در این مسابقات حضور می‌یابند .
گفتنی است:مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی از 19 تا 23 مرداد ماه در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود و در این رقابت‌ ها پنج تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران ، کره جنوبی ، چین ، قطر و قزاقستان با هم به رقابت می‌ پردازند .
تیم‌ های منتخب این مسابقات شهریور سال آینده در رقابت ‌های والیبال قهرمانی مردان جهان که به میزبانی 2 کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار خواهد شد، حضور پیدا می‌ کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار