دبیر جشنواره خیریه کودکان سرطانی میناب به پانا خبرداد:

جشنواره خیریه به نفع کودکان سرطانی در میناب برگزار می شود

دبیر جشنواره خیریه کودکان سرطانی در میناب از برگزاری جشنواره خیریه به نفع کودکان سرطانی به مدت دو روز در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۶۴۸۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

عباس زائری در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: این‌ جشنواره در حقیقت‌ با هدف همدلی و همراهی مردم از اقشار مختلف برای دستگیری‌ همنوعان فارغ از هرنوع بزرگ نمایی برپا می شود که این سرمایه‌ای گرانبهاست که باید حفظ شود.

85 درصد جامعه کودکان سرطانی هرمزگان مربوط به میناب است

وی افزود: 85 درصد جامعه کودکان سرطانی استان هرمزگان مربوط به شهرستان میناب است و تمامی درآمد های حاصل از این‌ جشنواره برای تأمین هزینه های درمانی و حمایت از کودکان مبتلا به‌ سرطان هزینه خواهد شد.

دبیر جشنواره خیریه کودکان سرطانی در میناب با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در میناب به شکلی متفاوت و با حضور هنرمندان برجسته استان برگزار می شود، عنوان کرد: حضور و حمایت مردم از این جشنواره گام های بزرگ ‌و ارزشمندی است که برای درمان کودکان مبتلا به سرطان و‌حمایت از خانواده‌ این کودکان برداشته می شود.

زائری خاطر نشان کرد: هنرمندان ارتباط وسیع تری با اقشار مختلف جامعه دارند و به‌ طبع آن از تأثیر گذاری بیشتری برخوردار هستند که هدف از این اقدام‌ تعامل‌ بیشتر با هنرمندان و جلب حمایت خیرین‌ به واسطه ارتباط هنرمندان با مردم برای حمایت از این کودکان است.

به گزارش پانا هرمزگان، این جشنواره که طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد به مناسبت تولد امام رضا(ع) به مدت ۲ روز در میناب برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار