اعلام نتایج مسابقات دوو میدانی دانش آموزان دخترابتدایی سراسر کشور

با پایان رقابت های قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور در سنندج، نتایج نهایی مسابقات در مواد مختلف اعلام شد.

کد مطلب: ۶۴۶۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،در ماده دو 100 ثمین جعفر زاده از آذربایجان شرقی اول شد، ملیسا نادری از آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید و زهرا ساربانی از بوشهر نیز مقام سوم را کسب کرد همچنین یلدا صفائیان از خراسان رضوی، ارمینه نصیری از خراسان رضوی و زهرا احمدی از البرز نیز به مقام های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها دست یافتند.

در ماده دو 200 متر ثمین جعفر زاده و ملیسا نادری هر دو از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول و دوم را از آن خود کردند، ملینا خیاط از خراسان رضوی سوم شد و مینا صالحی از البرز، زهرا ابراهیم پور از فارس و زهرا احمدی از البرز به ترتیب رتبه های چهارم تا ششم را کسب کردند.

در ماده 600متر، ملینا خیاط و سوگند شایسته فر هر دو از خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و دوم این دوره از رقابت ها را به دست آوردند و نگار وزیری از خوزستان نیز سوم شد همچنین سونیا ایلاتی حسینی از فارس، مهشید کریمی از البرز و سارا انصاری از کرمان به ترتیب حائز رتبه های چهارم تا ششم شدند.

در ماده پرش طول یلدا صفائیان از خراسان رضوی مقام اول را به دست آورد، مینا صالحی و ملینا اسماعیلی هر دو از البرز به مقام دوم و سوم دست یافتند، کیانا کشاورز از فارس، خدیجه محمد پور از بوشهر و شمیم اشرف راد از یزد نیز مقام های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده پرش ارتفاع کیانا کرمی وفا از تهران، مهدیه سادات حسینی از یزد و پانیذ حیدری از البرز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند و شمیم اشرف راد از یزد، پریماه رسولی از تهران و مهشید کریمیان از البرز به ترتیب رتبه های چهارم تا ششم را کسب کردند.

در ماده پرتاب وزنه عاطفه نیازی از خراسان رضوی، حافظه امین نیا از گلستان و دیانا احمدی از بوشهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند و رقیه ضرغامی از شهرستان های تهران، صفورا کاویانی از فارس و ثنا خوشاوی از اصفهان مقام های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب توپ، محدثه جاویدی از کرمان اول شد ، حافظه امین نیا از گلستان دوم و مریم انگزی از کرمانشاه سوم شد همچنین پگاه روزبهانی و یلدا بیرانوند هردو از همدان مقام های چهارم و پنجم را به دست آوردند و ثنا خوشاوی از اصفهان به مقام ششم دست یافت.

در ماده سه گانه ، فاطمه شهریاری نژاد از کرمان، مبینا تمدن از فارس و نرگس سرتیپی از شهرستان ها ی تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و آیدا داسار از کردستان ، معصومه حبیب زاده از البرز و نرجس بهروزی از بوشهر صاحب عناوین چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها شدند.

در ماده 4 در 100 امدادی، استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب صاحب رتبه های اول تا وسم شدند، و استان های بوشهر و کرمان و اصفهان نیز در رتبه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار