نماینده نیشابور در گفت و گو با پانا:

نیازمند اصولگرایانی هستیم که مبنای کارشان به دور از احساسات باشد

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به جریان اصولگرایی در کشور نیاز داریم اما اصولگرایانی که مبنای کارشان اسلام واقعی، خردورزی و دوری از احساسات و شعار باشد کما اینکه چنین افرادی در جامعه سیاسی کشور داریم.

کد مطلب: ۶۴۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

حمید گرمابی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا درباره وضعیت جریان اصولگرایی در کشور اظهارکرد: معتقدم جریان ها و احزاب سیاسی اگر در تفکرات خود استدلال منطقی و خرد ورزی را معیار قرار دهند بسیاری از جریان ها و احزاب بهم نزدیک می شوند.

وی افزود: در گذشته ما اصولگرایانی داشته ایم که شاید هنوز هم اسم اصولگرایی از روی آنها برداشته نشده است اما عاقلانه و خردمندانه درصحبت ها، برخورد ها و موضع گیری ها خود عمل کرده اند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر احزاب و جریان های سیاسی در برخورد ها و صحبتهای خود کمتر به استدلال منطقی و خردورزی بها بدهند قطعا به مشکل بر می خورند و معتقدم طیفی از اصولگرایان که ما آنها را اصولگرایان تندرو می دانیم طی سال های گذشته در رفتارهایشان این مباحث وجود نداشته است بنابراین دچار مشکل شده اند .

وی تصریح کرد: افراد زیادی از اصولگرایان هستند که رویه منطق و خردورزی را حفظ کرده اند و هنوز حرفایی برای گفتن دارند اما گروهی که برخلاف این رویه حرکت کرده اند به طور قطع به بن بست خواهند رسید و وقتی که آقای قالیباف چنین نامه ای را منتشر می کند می داند که چنین رفتار هایی شاید در کوتاه مدت جواب بدهد اما در بلند مدت پاسخگو نخواهد بود .

گرمابی با اشاره به استفاده جریان اصولگرایی از اشخاصی نظیر تتلو برای کسب رای یادآورشد: همه ما مسلمان هستیم و بر این اصل که هدف وسیله را توجیه نمی کند پایبندیم بنابراین وقتی ما هدف عالی داریم باید از وسیله عالی تری برای رسیدن به آن استفاده کنیم بنابراین استفاده از کسانی که وجهه اجتماعی خوبی ندارند و متوسل شدن به آنها و اینکه از آنها بخواهیم مقبولیت و رای اجتماعی بگیریم قابل توجیه نیست و به طور قطع اثرات زیان بار خود را در مدت کوتاهی نشان می دهد کما اینکه این موضوع در مورد دوستان اصول گرا خود را نشان داد و همین موضوع برای آنها باعث مشکلات عدیده ای شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار