مدیر آموزش و پرورش میناب به پانا خبرداد:

افتخار آفرینی دانش آموزان بانیازهای ویژه میناب در مسابقات کشوری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب خبرداد: دانش آموزان با نیازهای ویژه شهرستان میناب در مرحله پایانی نوزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی کشوری دانش آموزان استثنایی، در مشهد مقدس افتخار آفرین شدند.

کد مطلب: ۶۴۶۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگار پانا از هرمزگان، غلامرضا سالاری از افتخار آفرینی دانش آموزان عضو تیم دو ومیدانی استان هرمزگان در مسابقات ورزشی کشوری گفت: تیم دو و میدانی با نیازهای ویژه آموزشگاه رویش شهرستان میناب با کسب 58 امتیاز مقام اول را بدست آورد.

وی افزود: از سری مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه (استثنایی) تیم دو ومیدانی آموزشگاه رویش از میناب و منتخب هرمزگان مقام نخست را بدست آورد.

غلامرضا سالاری اظهار کرد: این تیم در 7 رشته (100متر، 200متر، 400متر، 800متر، 1500 متر، پرش طول و 4*100 متر) شرکت و رقبای قدرتمند خود را پشت سر گذاشته و برای هفتمین سال متوالی به مقام قهرمانی رسید.

سالاری خاطر نشان کرد: در رشته های دو 100 متر محمد رضا رنجبر از پارسیان، در رشته دو 200 متر سجاد رضا زاده از میناب، در رشته دو 400 متر عبدالله اسلامی از میناب، در رشته دو 800 متر و 1500 متر منصور معبودی از میناب و در رشته 4*100 متر امدادی (عبدالله اسلامی ، منصور معبودی، حمید رستمی وسجاد رضا زاده ) مقام نخست و در رشته پرش طول سجاد رضا زاده به مقام دومی دست یافتند.

به گرارش پانا هرمزگان، تیم منتخب فوتسال دانش آموزان با نیازهای ویژه نیزبه مقام نخست این بازیها دست یافت که جوادرضایی از آموزشگاه رویش میناب در این تیم حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار