فرماندار میناب:

وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه ای تقویت و تربیت نیروی انسانی ماهر است

فرماندار میناب گفت: وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه ای تقویت و تربیت نیروی انسانی ماهر است که رسالت مهم و کاملا محوری بر عهده‌ دارد.

کد مطلب: ۶۴۶۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان‌، ابوذر مهدی نخعی با حضور در همایش و بازدید از دستاورد های دانش آموختگان سازمان فنی و حرفه ای عنوان کرد: وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه ای تقویت و تربیت نیروی انسانی ماهر است که رسالت مهم و کاملا محوری بر عهده‌ دارد که‌ سازمان فنی و حرفه ای متناسب با بازار کار و نیازمندی هایی که هرم اشتغال بیشترین‌ فراوانی در حوزه‌ بازار داشته باشد را آموزش می دهد.

عباس آرمین رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای(برادران) میناب افزود: موضوع بیکاری یکی از دلایل و مشکلات جامعه و کشور محسوب می شود که با توجه به بررسی های انجام‌ شده یکی از دلایل بیکاری، فقدان مهارت های لازم جویندگان کار می باشد و یکی از عوامل و‌ پارامتر رشد و‌ تعالی هر جامعه در بخش صنعت و اقتصاد تربیت نیروی متخصص می باشد.

آرمین عنوان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای وابسته به وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی اقدام به برگزاری دوره‌ ها و حرفه هایی می نماید که بصورت انعطاف پذیری و نشأت گرفته از خصوصیت‌ های بازار کار میباشد که فرد پس از گرفتن مدرک‌ این دوره ها جذب بازار کار می شود و جدایی بین مباحث آموزشی و‌ بازار باعث به‌ وجود آمدن مشکلاتی بدلیل نداشتن مهارت های بازار کار می باشد.

فاطمه اعتمادی رئیس مرکز آموزش فنی‌ و حرفه ای(خواهران) میناب با بیان پیام وزیر تعاون و رفاه‌ اجتماعی خاطر نشان کرد: امروزه مهارت آموزی و مهارت افزایی یکی از سیاست های موثر اشتغال بوده و با بکارگیری نیروی ماهر و متخصص در فضای کار امری اجتناب ناپذیر است که دستیابی به رشد و توسعه از مسیر تربیت نیروی انسانی با مهارت امکان پذیر خواهد بود.

خبرنگار: مرضیه علی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار