جانشین سپاه ناحیه میناب به پانا خبرداد:

آغاز دوره آموزش تکمیلی بسیجیان عضو گردان بیت المقدس در میناب

جانشین سپاه ناحیه میناب از آغاز برگزاری اولین دوره آموزش تکمیلی بسیجیان اولویت اول عضو گردان بیت المقدس در این شهرستان خبرداد

کد مطلب: ۶۴۶۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

سید حسن فاطمی در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان، ضمن تاکید بر اهمیت فراگیری آموزش های تاکتیکی و رزمی گفت: دوره آموزش تکمیلی بسیج با عنوان «کارت سبز» در سپاه ناحیه میناب از ۱ مرداد ماه آغاز شده و به مدت ۴۵ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره مقطع نظری و تئوری و آموزش تکمیلی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره بسیجیانی هستند که دارای کارت فعال بسیج می باشند و آموزش های مقدماتی را طی کرده اند و آمادگی حضور در این دوره را دارند.

جانشین سپاه ناحیه میناب شجاعت و دلاور مردی بسیجیان را مایه رعب و وحشت دشمنان انقلاب دانست و عنوان کرد: شجاعت بسیجیان ارزشی و انقلابی ما در منطقه رعب بر اندام دشمن انداخته است و حضور بسیجیان ما در تمامی عرصه ها توانسته انقلاب اسلامی را در برابر هر گونه تهدیدات دشمن چه در جنگ سخت و جنگ نرم مصون دارد.

وی با بیان اینکه این دوره خاص گردان‌ های اولویت اول بیت المقدس است، گفت: اطلاع رسانی و ثبت نام برای شرکت در این دوره از طریق حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه میناب صورت گرفته است.

فاطمی خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره به عهده معاونت نیروی انسانی و آموزش بوده و در این دوره از مربیان مجربی که دارای کارت مربیگری هستند استفاده شده است.

به گزارش پانا هرمزگان، جانشین سپاه ناحیه میناب برنامه مختلفی از جمله میدان تیر، برنامه فرهنگی، تربیتی و عقیدتی، کوهپیمایی و استفاده از اساتید و بزرگان شهرستان برای این دوره پیش بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار