اعلام نتایج مسابقات دوو میدانی دانش آموزان پسر متوسطه اول سراسر کشور

با پایان رقابت های قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول سراسر کشور در سنندج، نتایج نهایی این مسابقات در مواد مختلف اعلام شد.

کد مطلب: ۶۴۴۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،در ماده پرتاب دیسک محمد روحانی فر از فارس اول، ابوالفضل هاشمی از چهارمحال بختیاری دوم و متین حقیقی از کرمانشاه مقام سوم را به دست آوردند. همچنین مهدی رسولی از مرکزی، محمدمهدی پری نژاد از البرز و فرید سپهری از کرمانشاه نیز مقام های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در ماده دو 300 متر با مانع محمد امین لطیفی از کرمانشاه، سید عرفان ناصری از خراسان رضوی و مهدی نکویی از چهارمحال بختیاری رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند و رضا خوشکار از هرمزگان، امیر مقدمی از قم و عبدالرحمن ناصری از کردستان مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.

در ماده دو 3000 متر میلاد رضایی از اردبیل، زانیار رحمانی از کردستان و مهدی نادی از یزد به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و محمدرضا احمدی از چهارمحال بختیاری ، اشکان مقنی از خراسان شمالی و محمد صحرانشین از چهارمحال بختیاری رتبه های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در ماده دو 1500 متر حمیدرضا جشیره از شهرستانهای تهران اول شد ، محمد باد افروز از لرستان مقام دوم را به دست آورد و هادی فلاحی از کردستان نیز مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب کرد. همچنین رضا احمدی از اصفهان، عرفان اسکندری از زنجان و مبین فخری از گیلان رتبه‌های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده دو 800 متر امیر فرزام صفری از کرمانشاه، علیرضا حاج هاشمی از اصفهان و امیر محمد سعیدی از همدان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و ابوالفضل شهسوار از فارس، عبدالرحمن ابراهیمی از کردستان و علی اکبر تیموریان از خراسان رضوی حائز مقام های چهارم تا ششم شدند.

در ماده دو 400 متر علی اردم از آذربایجان شرقی، علیرضا رجبی از زنجان و امیر حسین رسولی از کرمانشاه مقام های اول تا سوم را به دست آوردند .همچنین مهدی دباغ از آذربایجان شرقی، حکیم کرد از گلستان و مصطفی لجمیر لورک از خوزستان به ترتیب حائز رتبه‌های چهارم تا ششم شدند.

در ماده دو 200 متر پژمان حسن زاده از البرز اول شد، بنیامین یوسفی از فارس مقام دوم را کسب کرد و سید آرین معصومی از البرز نیز مقام سوم را از آن خود کرد. همچنین محمد یاسین مالمیر از البرز، مهدی ندر لو از زنجان و سیدعلی قدمگاهی از خراسان رضوی به ترتیب حائز رتبه‌های چهارم تا ششم شدند.

در ماده دو 100متر مهدی نیک منش از فارس، حسن بیزار از شهرستانهای تهران و امیر رمضایی از خراسان جنوبی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و صهیب ساعدموچشی از کردستان، رئوف رشودی از اصفهان و مهدی حاجیلو از قم نیز رتبه‌های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

در ماده دو 110 متر با مانع مصطفی جمشید زهی از یزد، محمدحسین رفیعی از شهر تهران و محمد صفایی از خراسان رضوی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند همچنین دانیال بی باک از بوشهر، محمد جواد رنجکش از قزوین و علیرضا حقیقی از اصفهان نیز مقام های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

در ماده پرش طول، مصطفی جمشید زهی از یزد، مرتضی عباس پور از خوزستان و دانیال بی باک از بوشهر حائز رتبه اول تا سوم شدند، همچنین علیرضا رجبی از زنجان، علی شهمیری از خراسان رضوی و حسین بیزار از شهرستان های تهران نیز رتبه‌های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

در ماده پرش ارتفاع، رائین فرهمند خواه از تهران اول شد ، محمد معین مبین پور از یزد و پژمان حسن زاده از البرز به صورت مشترک حائز رتبه دوم شدند و حکیم کرد از گلستان نیز مقام سوم را از آن خود کرد.

در ماده پرتاب وزنه سیدعلی هاشمی از قم، ارسلان قشقایی از شهرستان های تهران و یاسر کوچکی از همدان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند . همچنین فیض اله یگانه از گلستان، احسان بالکانه از کرمانشاه و حامد اسدی از خوزستان نیز مقام های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده پرتاب نیزه مهدی عنایتی از ایلام، ایوب صیاد چی از گلستان و محمد امین دشتی از بوشهر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و حمیدرضا ترکی از گیلان، علی عباسی از ایلام و عرفان اسکندری از زنجان نیز مقام های چهارم تا ششم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

در ماده پرش سه گام علیرضا حقیقی از اصفهان، صهیب ساعدموچشی از کردستان و محمد صفایی از خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و مهدی مختاری از مرکزی، ماردین معروفی از کردستان و حمیدرضا جشیره از شهرستان های تهران نیز رتبه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در ماده دو امدادی(ریله) استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و استان های البرز، ایلام و بوشهر نیز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار